וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TYP הוחתמו בחברת לייב ניישן

עינב שיף

26.3.2012 / 12:56

החברה שמייצגת את מדונה, אדל וקולדפליי תייצג את עברי לידר וג'וני גולדשטיין בעולם, מה שצפוי להוביל אותם לסיבוב הופעות עולמי אינטנסיבי

עוד הישג בינלאומי מעולה לעברי לידר וג'וני גולדשטיין, הצמד מאחורי ההרכב TYP. השניים חתמו על חוזה הופעות בינלאומי עם חברת לייב ניישן, חברת המוזיקה הגדולה בעולם המייצגת, בין השאר, את מדונה, ליידי גאגא, קולדפליי, אדל ואמנים נוספים.

"זהו כבוד אדיר בשבילנו לעבוד עם חברות המוזיקה הגדולות בעולם", מסר לידר. "אנחנו רואים בכך הזדמנות אדירה להגיע לקהלים חדשים במקומות מגוונים. כוח של חברה כמו לייב ניישן פותח עבורנו אפשרויות עליהן יכולנו עד היום רק לחלום עליהם, אנחנו מופתעים ושמחים מהמהירות שבה זה קרה.

"כשחברת יוניברסל באה אלינו עם TYP הבנו מהר מאוד שהם פרויקט שצריך להיות מנוהל אצלנו", מסר אנג'לו גופה, מנכ"ל לייב ניישן ואחד מאנשי תעשיית המוזיקה החזקים בעולם. "ראשית, אנחנו מרגישים שהסגנון שלהם פונה למקומות רבים בעולם ומדבר בשפה בינלאומית. בנוסף, השימוש שלהם בווידאו שכנע אותנו שאנחנו צריכים להיות אלה שעוזרים להם לפתח את הפרויקט ברמה בינלאומית".

TYP הוציאו לפני מספר חודשים את אלבום הבכורה שלהם, המושפע עמוקות משלל סגנונות חדשים וישנים, מדיסקו ועד האוס. הלהקה הוציאה מספר קליפים מבריקים וזכתה לביקורות מצוינות, שהביאו בסופו של דבר להחתמתם בחברת פולידור, שלוחה של יוניברסל, חברת התקליטים הגדולה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully