וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 22: בק עובר לקולנוע וחוזר עם שיר חדש ויפה

28.3.2012 / 7:42

בלוג הרוקנרול עם רמיקס לארקייד פייר, הבונוס המפתיע של השינז, הקאבר של המכביז לבאלק קיז וכמובן - השיר החדש והמצוין של בק

אובר אלס

אוברהופר. Brandon Wade/, AP
קפסולת זמן. אוברהופר/AP, Brandon Wade/

אני לא יודע אם משהו רציני יכול לקרות ביני ובין בראד אוברהופר, אבל אני כן מתכוון לתת צ'אנס לאינדי המאוד מלודי שלו, שמזכיר כל כך הרבה דברים אחרים (וטובים). כך או כך, זה לא משנה את העובדה שהילד בן ה-21 ולהקתו הם כרגע אחד מהשמות החמים של עולם המוזיקה בכלל, ושל זה הניו יורקי בפרט (לשם אוברהופר היגר מטקומה, וושינגטון). אלבום הבכורה שלהם, "Time Capsules II", יצא השבוע, ואם צריך לשפוט על פי שני הקטעים האלה, עוד נשמע עליהם השנה. ייתכן שזה יהיה כפסקול לפרסומות, אבל גם זה משהו. את "Away Frm U" הם ביצעו השבוע אצל לטרמן, שעף עליהם, וגם "Heart", שמזכיר לי קצת את Aqueduct, עוד שם שגילה מלא פוטנציאל אבל למרבה צערו הקדים את זמנו.

כאן תוכלו להקשיב לכל האלבום

"Glasvegas – "If

חדשות משמחות חלק א': שיר חדש לגלאסווגאס, שאחרי האכזבה המסחרית של אלבומם האחרון שיצא ב-2011, "Euphoric /// Heartbreak \\\", קיבלו סטירת פרידה מחברת התקליטים שלהם קולומביה. ג'יימס אלן, הסולן של הסקוטים, אמר שהוא כתב את השיר בהשראת סמסים ששלח וקיבל מאושיית המוזיקה אלן מקגי, לשעבר הבעלים של חברת התקליטים קריאיישן. בשורה התחתונה, עוד קטע אינטנסיבי שקשה להגיד לו לא.

"(Silversun Pickups - "Bloody Mary (Nerve Endings

חדשות משמחות חלק ב': שיר חדש גם ללהקה מלוס אנג'לס, שאלבומה הקודם, "Swoon", היה אחד האהובים עלי ב-2009. במאי הם חוזרים עם אלבומם השלישי, "Neck of the Woods", וזה הסינגל הראשון מתוכו. הקול של בריאן אוברט והאווירה הסמשינג פאמפקינזית עדיין עובדים.

בק - "Looking for a Sign"

שיר חדש וממש ממש יפה של בק, שיכול היה גם להופיע ב-"Sea Change" המופתי אך לקוח מתוך פסקול הסרט "Jeff, Who Lives at Home", קומדיית אינדי של האחים דופלאס. בק לא הוציא אלבום חדש מאז 2008, אבל לא אומר לא כשפונים אליו בענייני פסקולים.

השינז - “Pariah King”

בונוס שלא מופיע בגרסה הרגילה של האלבום החדש והמבריק של השינז, "Port of Morrow". ומדובר בחתיכת בונוס, כי ג'יימס מרסר לא מפסיק להפתיע.

"Titus Andronicus – “Upon Viewing Oregon’s Landscape with the Flood of Detritus

סינגל חדש לחבורה העצבנית חובבת השייקספיר מניו ג'רזי, שעושה סוג של פוגס על קראק. האלבום האחרון והמעוטר שלה, "The Monitor" מ-2010, היה אלבום קונספט שסבב סביב מלחמת האזרחים האמריקאית, ומאז החברים לא נחים. חוץ מהסינגל החדש, הם גם העלו לאתר שלהם מיקסטייפ חדש וחינמי שכולל דמואים, קטעים בהופעות, קאברים (שניים לוויזר) וגם את השיר הזה.

"The Maccabees – "Lonely Boy

המכביז האנגלים, שחתומים על אחד מאלבומי השנה עד כה, "Given to the Wild", הגיעו לרדיו 1 של הבי.בי.סי והרביצו קאבר לשיר החביב הזה מתוך האלבום האחרון של הבלאק קיז.

"The Cribs - "Come On, Be A No-One

קליפ רשמי מז'אנר האיזה-כיף-להיות-בלהקת-רוק לקטע המצוין של השלישיה האנגלית מתוך"In the Belly of the Brazen Bull", האלבום החמישי שלה, שייצא במאי.

"Ceremony - "Adult

קליפ רשמי גם לאחד השירים הבולטים מתוך "Zoo", האלבום החדש של הרכב ה-Pאנק מקליפורניה.

"Kasabian - "Neon Noon

וגם קסביאן עם קליפ חדש ופסיכדלי לשיר רגוע מתוך אלבומם האחרון, "!Velociraptor".

ארקייד פייר - (Sprawl II" (Soulwax Remix"

כנראה שאין כזה דבר יותר מדי גרסאות ורמיקסים כשזה מגיע להמנון הזה של ארקייד פייר. הפעם תורם של סולווקס הבלגים לעשות בו מעשים. מעשים טובים.

פצצה מהעבר

באפלו טום היא אחת מהלהקות הכי אנדר-רייטד של הניינטיז, אבל זה כבר אבוד. הם עדיין בסביבה, אבל זה כבר לא יקרה. ועדיין, אני לעולם לא אשכח להם את השיר המדהים ושובר הלב הזה, המנון לאנשים אבודים, מתוך אלבומם בעל השם המעולה "Let Me Come Over", שיצא ב-1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully