וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי רגן חויבה לשלם עשרות אלפי שקלים בגין הפרת זכויות יוצרים

רוני אפרת

27.3.2012 / 17:01

בית המשפט, שקבע כי רגן הפרה זכויות יוצרים ברב המכר "ואל אישך תשוקתך", קבע כי רגן תשלם 233,000 שקלים. עורכי דינה של רגן: "נערע לבית המשפט העליון"

סערת נעמי רגן נמשכת: היום (שלישי) ניתן פסק דין משלים בבית המשפט המחוזי בירושלים, על ידי השופט יוסף שפירא בתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים של הסופרת שרה שפירו. בהמלצת בית המשפט, הסופרת רגן תשלם סך כולל של 233,000 שקלים לסופרת שפירו. בנוסף, ניתן לה צו מניעה קבוע ביחס להדפסות עתידיות של הספר תוך השמטת קטעים מפרים ממנו, בהתאם לפסק הדין.

הסופרת נעמי רגן, מחברת הספר "ואל אישך תשוקתך" שראה אור בשנת 1992, הואשמה בכך שגנבה ביודעין קטעים שלמים מתוך ספר שיצא שנתיים קודם לכן מאת המחברת החרדית שרה שפירו, בשם "לגדול עם ילדיי: יומנה של אם יהודייה". בספר משחזרת שפירו קטעים אוטוביוגרפים מחייה, ועל כן שלא היה לה מקום לספק כאשר הגישה תביעה כנגד רגן. את ההאשמות בתביעה על סך מיליון שקלים, הכחישה רגן בשלבים הראשונים.

את התובעת ייצג עו"ד גלעד קורינאלדי, מומחה לזכויות יוצרים. "מדובר בהישג משמעותי שיעודד סופרים ויוצרים להגן על זכויות היוצרים שלהם", אמר, "יש לברך את השופט שפירא על תבונתו ומאמציו לקרב ולהביא את הצדדים לפסק דין מוסכם".

נציגיה של רגן, עו"ד ירון חנין ועו"ד תמיר גליק, מסרו בתגובה:
"תביעה בסך של למעלה ממליון שקלים הסתיימה, לאחר 4 שנות התדיינות, בפיצוי לתובעת בסך של 40,000 שקלים בלבד, וכל שאר הסכום המופיע בפסק הדין הוא בגין הוצאות כנגד קבלות ושכ"ט עו"ד, וגם על פסיקה זו יוגש ערעור לאחר שבית המשפט קבע בפסק הדין כי לגבי חלק ניכר מטענות התובעת אין בכלל עילת תביעה".

  • עוד באותו נושא:
  • נעמי רגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully