וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הראזי: אדם סנדלר עם שיא של 10 זכיות

פרסי פטל הזהב דאגו להשפיל היטב את סנדלר ולהכתירו פעם אחר פעם כאחראי לסרטים הגרועים של השנה. דיווח מיוחד מלוס אנג'לס

גאווה יהודית, או שמא לא במיוחד, הלילה בלוס אנג'לס כאשר השחקן, הבמאי והיוצר אדם סנדלר זכה בלא פחות מעשרה פרסי פטל הזהב, הטקס השנתי שעושה "כבוד" לסרטים הגרועים של השנה. סנדלר עשה היסטוריה וזכה בקולות חברי הראזי בכל עשר הקטגוריות הרשמיות אליהן היה מועמד במסגרת הסרט "ג'ק וג'יל", בו הוא מגלם דמות נוספת של אחותו התאומה, כאשר הוא לבוש בתור אישה. הנוכחות הקולנועית של סנדלר בסרט "לזרום עם זה", בו כיכב לצד ג'ניפר אניסטון, וכן הסרט של חברת ההפקות שלו "באקי לרסון: נולד להיות כוכב" בכיכובו של השחקן ניק סוורדסון, גם להם מקום של כבוד במומנטום השלילי של סנדלר בטקס השנה.

האירוע בשנתו ה-32, שהוא מעין מסיבת עיתונאים מורחבת עם שלל בדיחות וקטעי וידאו משעשעים, לצד הכרזת הזוכים ע"י מארגני הטקס ובראשם המייסד ג'ון ווילסון, יצא לדרך כבר עם קריצה שסנדלר הולך לככב עם כמות המועמדויות ההיסטורית אותה צבר. בקטע הפתיחה של חבורת המארגנים, שהיה ביצוע של שיר הפיפטיז המתקתק "מיסטר סנדמן" שהפך להיות "מיסטר סנדלר" וכלל את המילים "בשנה אחת הוצאת שלושה סרטים איומים, אחד אחרי השני הפגנת תפקידי משחק גרועים, כדאי שתשקול להחזיר את כרטיס גילדת השחקנים, ורצוי שתמנע בעתיד משוב להופיע בדראג".

הפרס היחידי בו למעשה לא זכה סנדלר עם "ג'ק וג'יל" היה בקטגורית צוות השחקנים הגרוע של השנה, קטגוריה חדשה שהוצגה השנה, בה לראשונה קהל הגולשים של אתר הביקורות "Rotten Tomatoes" היה זה שהצביע. הסרט שזכה בקטגוריה היה "סילבסטר בניו יורק", עטור הכוכבים. ווילסון סיפר לאחר הטקס כי גם בקטגוריה זו סרטו של סנדלר הגיע במקום השני הצמוד.

ג'ק וג'יל. imdb
הצליחו להעליב גם את אל פצ'ינו. "ג'ק וג'יל"/imdb

"יצרנו עם האנשים שלו קשר מבעוד מועד", הוא סיפר באשר לתהיות האם סנדלר הוזמן להשתתף בטקס השנה, "לא היה ספק שהוא הולך לככב הערב".

קיבלתם תשובה חזרה?

"כן, בפשטות מאוד הודיעו לנו לפני כמה ימים שנבצר ממנו להגיע בשל התחיבויות קודמות. לפני כמה ימים צצו תמונות פפראצי שלו באינטרנט כשהוא ומשפחתו בחופשה בפלורידה, אז הבנתי את הרמז שניסו להעביר לי. הוא בחר לתפוס כמה שיותר מרחק לקצה השני של ארה"ב".

השחקנים באמת לוקחים את זה כל כך קשה?

"הכוכבים האלה מקבלים הרבה מאוד כסף על התפקידים שלהם. התקציבים של הסרטים הללו אדירים. אז אם הם באיכות שכזו, לפחות שידעו לספוג את הביקורת ולזכור שהכל ברוח טובה ובצחוק. אני לא חושב שהם באמת צריכים להיעלב, הציבור כבר שילם בקופה".

ועדיין ב-"ג'ק וג'יל", פרס שחקן המשנה הלך לאל פצ'ינו על תפקידו בסרט. אתה חושב שהוא נעלב?

"הבנתי שהוא כבר על הסט ידע שזאת לא הולכת להיות יצירת אמנות. מקורבים סיפרו לי שהוא אמר לסנדלר עוד בזמן הצילומים שזה לא נראה לו, אבל סנדלר הרגיע אותו ואמר 'אל תדאג, זה מה שהמעריצים שלי רוצים, הם אוהבים את זה והם יקנו כרטיסים בהמוניהם'. וכל שנותר לקוות זה שפצ'ינו קיבל ים כסף על עוגמת הנפש שנגרמה לו עם כל העלילה שנתפרה סביבו וסביב השם שלו בתוך הסרט".

ג'ון ווילסון. AP
סיבה טובה לעשות את זה. ג'ון ווילסון/AP

למעט פצ'ינו, "ג'ק וג'יל" גם זיכה את השחקן דיוויד ספייד בפרס על תואר שחקנית המשנה הגרועה של השנה. כן, קראתם נכון. ספייד גם הפציע בדראג בסרט, שזה כבר ממלא את הקריטריון לבחירה בעיני חברי הראזי. ברגע הצגת המועמדות בקטגורית השחקנית הגרועה, הוכרזה הזוכה שרה פיילין, על השתתפותה בסרטה הדוקומנטרי "שרה פיילין: הבלתי מנוצחת", אבל אז הגיעו המארגנים והכריזו "אחד באפריל!" והוסיפו "אתם יודעים שזה אדם סנדלר".

בדיחות אחרות במהלך הטקס כוונו גם לעבר סדרת סרטי "דמדומים" ובעיקר ליכולות המשחק של כוכביה, בראשם טיילור לאוטנר, שהוגדר מעל הבמה כ"דיקט עץ כמו פינוקיו, רק עם קוביות בבטן". עוד סדרת סרטים, שכבר זכתה להתייחסות בטקס הראזי בשנים האחרונות, היתה ה"רובוטריקים" ובעיקר עקיצה לבמאי מייקל ביי שמלהק רק דוגמניות חסרות כשרון לסרטים שלנו. בהנחה שלסרט הבא Pain & Gain”" ביי ילהק את בר פאלי, ייתכן כי היא בעתיד הלא רחוק תייצג אותה במועמדות ציונית בטקס.

הקסם של סנדלר על שלל מועמדויותיו גם דבק בסרט "באקי לרסון" שהוא אחד ממפיקיו. מנהל אתר Rotten Tomatoes שיתף שהוא ממוקם בטבלאות הביקורות של האתר עם רייטינג של 0 אחוזים, קרי כל הביקורות עליו היו שליליות. במהלך הטקס הוקרן קטע מהסרט, סצנה בכיכובו של לא אחר מאשר עידו מוסרי. מוסרי כמו גם יתר השחקנים, היה שותף למועמדות צוות השחקנים הגרוע של השנה. כאמור הוא לא זכה, אבל אפילו בטקס הראזי זה סוג של כבוד רק להיות מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully