וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי קית' אולברמן מסעירים את אמריקה: עוברת מסך

3.4.2012 / 8:32

קית' אולברמן מקבל בעיטה מאל גור, צ'בי צ'ייס מסתכסך עם יוצר "קומיוניטי" ולינדסי לוהן מלוהקת דווקא ל-"glee". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אחד מבכירי הפרשנים מפוטר בבושת פנים

אם חשבתם שהמאבק המדובר ביותר בארה"ב הוא בין המתמודדים לראשות המפלגה הרפובליקנית, טעיתם כאילו הימרתם על תמיר ורדי ב"האח הגדול". המאבק שהוליווד לא מפסיקה לדבר עליו בשבוע האחרון הוא זה שבין Current TV בהנהגת סגן הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות אל גור, לבין הפרשן הפוליטי הכוכב שלה, קית' אולברמן. אולברמן (שכבר הסתבך בעבר עם שרה פיילין ועם רבים מעובדיו) הוחתם על ידי הרשת לפני כשנה בחוזה של 50 מיליון דולר לחמש שנים והחל להגיש את התוכנית "Countdown". במהלך החודשים האחרונים החל אולברמן לצבור טינה כלפי הרשת בעיקר בשל כשלים טכניים שאירעו בתכניתו. המתיחות עם מנהלי הרשת החלה להתגבר, ולפני כחודש הוא החל לבדוק את האפשרויות שלו בחוץ.

לפני מספר ימים, הגיעו מים עד נפש מנהליו ואלה שלחו מייל זועם לסוכן שלו שמודיע על סיום ההתקשרות עמו בשל "הפרת חוזה". לטענת הרשת, מתוך ארבעים ואחד ימי עבודה בחודשים ינואר ופברואר, החמיץ אולברמן תשעה עשר, בהם אחד חשוב במיוחד – 5 במרץ, יום לפני "יום שלישי הגדול" – היום בו היתה הצבעה לפריימריז הרפובליקנים בעשר מדינות ויום חג לכל פרשן פוליטי באשר הוא. את אולברמן החליף כמעט מידית הפוליטיקאי לשעבר אליוט ספיצר.

כעת, תובע אולברמן מהרשת פיצויים בגובה 50 מיליון הדולר שהובטחו לו, והוא כצפוי לא עושה את זה בשקט. בחשבון הטוויטר שלו כתב אולברמן כי "להחליף אותי בספיצר זה כמו להחליף את אופרה בסנוקי (מ"ג'רזי שור" – מ.ר)". ברשת הגיבו אף הם לתקרית וכתבו בהצהרה כי ''Current נוסדה על עקרונות של כבוד, פתיחות, קולגיאליות ונאמנות לצופינו. לצערנו, הערכים הללו לא משתקפים עוד ביחסינו עם קית' אולברמן, וסיימנו אותם".

המיותר: האם צ'בי צ'ייס יעזוב את "קומיוניטי"?

כשסדרת הקומדיה הקטנה של רשת NBC עלתה לאוויר, השם הכמעט יחיד שהיה מוכר בצוות השחקנים היה צ'בי צ'ייס – כוכב SNL לשעבר וכוכב קולנוע נפלא באייטיז, שלא הצליח ממש לככב בעשור האחרון. צ'ייס הפך לחלק בלתי נפרד בסדרה שהצליחה לשרוד שלוש עונות למרות רייטינג נמוך ועד לפני זמן קצר ממש עמדה מול סכנת ביטול. עכשיו, נראה כי צ'ייס מרגיש אולי שזה הזמן להמשיך הלאה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

על פי השמועות, השחקן נקלע למלחמה של ממש עם יוצר הסדרה דן הרמון. המלחמה בין השניים כללה עד כה הודעות נאצה במשיבון של הרמון, השפלתו של צ'ייס במסיבת סיום העונה של הסדרה וחילופי דברים נוספים. כעת, נראה שהמלחמה הזאת מגיעה לשיא חדש. "אני לא חושב שאחזור שוב לתוכנית הזאת, בכנות", אמר בראיון להאפינגטון פוסט. "זה תלוי מה יקרה. זו התקופה היחידה שהייתי צריך לשחק בכל שבוע באותם הבגדים ואת אותה הדמות ואני לא חושב שזה הכי טוב. זה לא מלמד אף אחד שום דבר".

צ'ייס אמר כי ייתכן ויחזור לתכנית בתפקיד שונה – "אולי כמורה, דיקן או סתם בטלן" – ואף הציע רעיונות כיצד להרוג את הדמות שלו – פירס הות'ורן: "אני יכול לחשוב על הרבה דרכים מצחיקות", אמר במהלך ראיון. "אחת מהן היא פשוט להתפגר באמצע ראיון".

הביזאר: טורי ספלינג עושה ריאליטי משיעורי מלאכה

כאילו שלא מספיקה העובדה שרשת TLC החליטה להמר על פרויקט שבמרכזו עבודות יד, היא מוסיפה לביזאריות של העניין גם את טורי ספלינג (לנצח דונה מרטין "מבוורלי הילס 90201" וכוכבת ריאליטי בעצמה): הרשת רכשה לאחרונה 10 פרקים של הסדרה "Craft Wars" – תחרות בין שלושה אנשי מלאכה שנלחמים זה בזה בשני סיבובים של אתגרים שונים בתחום עבודות היד, במהלכם הם לומדים על הז'אנרים השונים של התעשייה שמגלגלת 30 מיליארד דולר בשנה.

טורי ספלינג שולחת את ידה גם בתכנון חתונות

ספלינג עצמה תשמש כמפיקה בפועל, כפרשנית לקהל הצופים וכמעין מנטורית של המתמודדים. "הסדרה ממשיכה להגדיר מחדש את מלאכת היד כמשהו מודרני מאוד – זה לא הסריגה של סבתא שלך", הסבירה איימי וינטר, בכירה ברשת. "בבסיס שלה, הסדרה חוגגת את הרוח היצירתית שמאפיינת את קהל הצופים של TLC". הסדרה תעלה לאוויר ב-26 ביוני.

ליהוק שיחוק: וופי גולדברג ולינדסי לוהן מגיעות ל-"glee"

בניסיון להעלות את אחוזי הרייטינג המדשדשים של העונה השלישית, "glee" מגייסת כמה תותחים כבדים: הראשונה שמגיעה לתיכון מקינלי היא השחקנית הוותיקה וופי גולדברג, שועלת מקהלות לא קטנה בעצמה ("הנזירות בלוז" 1 ו-2). גולדברג תגלם את כרמן טיבידו – שופטת בבית הספר לאומנויות NYADA שמקבלת לידיה את המועמדים הטריים רייצ'ל ברי וקורט האמל. טיבידו תהיה זו שתחרוץ את גורלם של שני המוכשרים בבית הספר.

וופי גולדברג ולינדזי לוהן. GettyImages
עוד סיבה לשיר את "Black or white" של מייקל ג'קסון. לינדזי לוהן ו-וופי גולדברג./GettyImages

השנייה היא השחקנית וכוכבת בתי המשפט לינדסי לוהן שנמצאת בשלב זה במגעים לגלם שופטת אורחת בתחרות הזמרה הארצית למקהלות שמהווה חלק בלתי נפרד מהעלילה של התיכוניסטים מדי עונה. לוהן עדיין לא אישרה סופית את השתתפותה, וזו כנראה גם תלויה ביחסיה עם מערכת המשפט האמריקאית.

לינק לעת צרה: משחק בינגו של "משחקי הכס"

העונה השנייה של "משחקי הכס" כבר כאן, אבל אם אתם רוצים להשתעשע טיפה עם הדמויות והכלים של שבע הממלכות של ווסטור כנסו ללינק הזה. פה תוכלו למצוא לוחות בינגו שאפשר להדפיס ולגזור וגם הוראות משחק מדויקות כדי שתוכלו לשחק שעות בדמויותיהם של טייריון לניסטר, נד סטארק וחאל דרוגו.

"משחקי הכס" חזרה: עדיין אחת הסדרות הטובות בטלוויזיה

הקטע שעשה לנו את השבוע: שבע דקות בגן עדן עם ג'ון האם

את תכנית הראיונות הקטנה של מייק אובריאן "7 דקות בגן עדן", במסגרתה הוא מראיין מפורסמים בתוך ארון, כבר הצגנו לכם פה בעבר. הפעם נכנס כוכב "מד מן" ג'ון האם לארון לראיון ביזארי במיוחד שהסתיים בטוויסט מפתיע – דווקא עבור המראיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully