וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג זכה בגמר "האח הגדול"

2.4.2012 / 23:03

סבג גבר בקרב האחרון בעונה הרביעית של "האח הגדול" על תמיר ורדי ולפני כן על סער סקלי, שרי שמחוב ויאנה יוסף

צילום מסך

קותי סבג זכה בגמר "האח הגדול" שנערך הערב (שני) בירושלים והועבר בשידור חי בקשת. סבג, שזכה במיליון שקלים, גבר על תמיר ורדי, שנותר אחרון עמו מבין חמשת המתמודדים שהעפילו לגמר העונה הרביעית. ראשונת המודחים הערב היתה יאנה יוסף ולאחריה שרי שמחוב. המודח השלישי היה סער סקלי.

זוהי הפעם השלישית ברציפות, לא כולל "האח הגדול VIP", בה זוכה גבר בתוכנית הריאליטי: רק בעונה הראשונה זכתה שפרה קורנפלד, לאחריה זכו אלירז שדה, ג'קי מנחם והזוכה הנוכחי.

בעונה הרביעית של "האח הגדול", שהסתיימה לאחר שלושה חודשים, השתתפו 21 דיירים שיצאו מהבית ב-13 הדחות עד הגמר ועוד שלוש עזיבות מרצון של דודו קפרא, ברי סימון ואביב זילבר. העונה זכתה לנתוני צפייה טובים מאוד, אשר הוגדרו על ידי קשת כ"טובים ביותר לתוכנית טלוויזיה ישראלית מאז תחילת המדידה". ממוצע הרייטינג של התוכניות עמד על למעלה מ-40% והיא זכתה לנתח צפייה גבוה בקרב כל פילוחי הגילאים.

עונה זו לוותה גם בסערה שפרצה סביב ההתרחשויות בעונה השנייה של "האח הגדול". הפיינליסט דאז, סער שיינפיין, תבע את מפיקת התוכנית, קופרמן הפקות ואת הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' בטענה כי טופל באופן לא נאות בכדורים פסיכיאטריים מסוג ציפרלקס ורסיפדל. בתגובה, תבעה חברת קופמן הפקות את שיינפיין. הפרשה לוותה בתחקיר רחב היקף בעיתון ידיעות אחרונות, הנמצא בסכסוך מר עם הזכיינית המשדרת של "האח הגדול", קשת.

"האח הגדול": מי אתה באמת, קותי סבג?
"האח הגדול": לכל הפוסטים בבלוג של רחלי רוטנר
"האח הגדול": מרוצים מהזוכה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully