וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד האמנות "צבע טרי 5" יוצא לדרך

רוני אפרת

3.4.2012 / 13:49

ביריד השנה יציגו 46 אמנים עצמאים את עבודותיהם שיוצעו למכירה במסגרת חממת האמנים במחירים שינועו בין 500-10,000 שקלים

46 אמנים יציגו השנה בחממת האמנים העצמאים של יריד "צבע טרי 5". יריד האמנות השנתי מעניק לאמנים עצמאים שירותי אוצרות, תלייה ומכירה, כמו גם נציגים הנותנים שירות ורקע למבקרים המתעניינים בעבודותיהם. יוזמות ומנהלות "צבע טרי" הן שרון טילינגר ויפעת גוריון, ולוקחות בו חלק גם 25 גלריות, ותיקות לצד צעירות. כמו כן, תיפתח חממת וידאו של גראויטי, שתהווה מסגרת תצוגה המוקדשת לוידאו ארט של אמנים עצמאיים.

העבודות בחממת האמנים מוצעות למכירה במחירים שינועו בין 500-10,000 שקלים. כמו כן, מדי שנה מוענק ביריד פרס אוסף יגאל אהובי לאמן המבטיח. האמן נבחר מבין אמני חממת האמנים העצמאים על ידי ועדה מיוחדת וזוכה בפרס כספי, שהוכפל בשנה שעברה, לסך 40,000 שקלים ובתערוכת יחיד ביריד בשנה לאחר הזכייה. ביריד תוצג גם תערוכת יחיד של נטליה זורבוב, זוכת פרס אוסף יגאל אהובי לאמן המבטיח ביריד "צבע טרי 4".

השנה מתקיים היריד במתחם בית הספר העל יסודי החדש בקרית החינוך, כאשר בימי היריד תפעיל עיריית תל אביב-יפו במתחם עמדת "תל - אופן" כשירות לקהל. היריד ייפתח ביום שלישי, 15 במאי 2012, ויינעל במוצאי שבת, 19 במאי, עלות הכניסה עומדת על 38 שקלים, עם הנחה לתושבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully