וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימה אמריקאית": ראיון עם כוכב הסדרה דילן מקדרמוט

לכבוד שידור "אימה אמריקאית" לישראל מספר הכוכב דילן מקדרמוט על התפקיד, על היחס לעירום המפורש שלו בסדרה ומודה: "אני חי בסיוט". בלעדי

אחרי שהגיחו אל עולם הטלוויזיה בדרמת המנתחים הפלסטיים "ניפ טאק" ולפני שנתיים הכניסו את כל העולם לטירוף של "glee", צמד היוצרים ריאן מרפי ובראד פלצ'וק השיקו באוקטובר 2011 את הבייבי החדש – "אימה אמריקאית" (תרגום מ-"American Horror Story"), סדרת אימה שמטרתה לעשות כבוד לז'אנר ונרכשה לשידור בארץ על ידי yes. הבאזז על הסדרה התסיס את הוליווד בשנה האחרונה, לרבות שלב הליהוק, בעיקר כשלתפקיד הראשי נבחר השחקן דילן מקדרמוט, אותו אנחנו זוכרים בעיקר כבובי דונל האגדי בסדרה "הפרקליטים" של דייויד אי. קלי. מקדרמוט מגלם בסדרה את הפסיכיאטר ד"ר בן הרמון, שלאחר רומן מהצד שלו, מחליט לעבור עם אשתו ובתו המתבגרת ללוס אנג'לס, אל בית אפל, שהוא הבסיס לכל העלילה המפחידה.

לראיון, שמתקיים על סט הסדרה, הוא מגיע כמה ימים אחרי יום הולדת 50, ציון דרך שבאופן מיידי זורק את השיחה לכושר גופני, לאור העובדה שאנחנו רואים אותו בעירום אחורי מלא כבר בפרק הראשון. "רציתי שהמראה שלי יהיה מאוד ספציפי עבור הדמות של בן", הוא מסביר, "חשבתי שזה נחוץ שהוא ייראה באופן מסוים ולכן התחלתי ללכת באדיקות לחדר כושר ולוודא שהישבן שלי יהיה במצב טוב".

איך הגעת לתפקיד של ד"ר בן הרמון?

"כשרק החלו לעבוד על הסדרה ישר נמשכתי לכל העניין. מעט מאוד פעמים בקריירה שלי היה לי אינסטינקט מאוד חזק לגבי תפקיד, כמו שהיה לי לגבי 'הפרקליטים'. הרגשתי שהסדרה הזו הולכת להיות סיפור הצלחה".

ידעת שזה יצריך ממך עירום?

"אני יודע שהרבה מאוד שחקנים מאוד נרתעים מעירום ואלימות, אבל בשבילי זה ממש לא עניין מהותי. אני תמיד אומר שאני הוא אותו אחד שרץ אל תוך בניין בוער, בזמן שכולם בורחים החוצה. עבורי זה פשוט עושה את כל הסיפור להיות אמיתי. אולי זה בגלל שגדלתי על סרטים של שנות ה-70 וזה לא הטריד אותי במיוחד".

יום ההולדת גרם לך לדאוג שהכל אצלך יצטלם טוב?

"שמע, אני לא יכול לומר שזה לא המקרה, אבל עושה רושם שכולם די נהנים מזה, אז הכל בסדר גמור".

הצצה ל"אימה אמריקאית":

עושה רושם שאכן הכל הולך בסדר גמור. בשבוע החמישי של שידור הסדרה בארה"ב, הודיעו ראשי ערוץ הכבלים FX, בו משודרת הסדרה באמריקה, כי היא תחודש לעונה שנייה. הרייטינג המרשים והדיבור על סצנות שנויות במחלוקת במהלך הפרקים הראשונים כבר הבהירו לצוות שיש מספיק סיבות להיות אופטימיים ולו רק שהסדרה הקודמת של מרפי ופלצ'וק "glee" היא פנומן בתרבות הפופ של השנים האחרונות. "אני מחשיב את 'glee' בתור הילד הטוב שלהם ואילו הסדרה שלנו היא הילד הרע", מק'דרמוט מתייחס ליוצרים, "ידעתי מי הם ולמה הם מסוגלים".

אתה רואה את עצמך מתארח ב-"glee"?

"לא באמת נראה לי שמישהו ירצה לשמוע אותי שר".

עדיף לצפות בך בתור בן והאימה שסובבת את הבית החדש שלו ושל משפחתו?

"מה שהכי מהפנט בדמות של בן הוא שמדובר באדם מזן אחר. יש בו משהו רדוף, אפילו שהוא פסיכיאטר הוא לא יכול להמלט מהעבר שלו, שדופק לו על דלת הבית. לאורך הסדרה רואים אותו נלחם ברוחות הרפאים של חייו".

הבית בסדרה משחק תפקיד מרכזי בעלילה.

"לחלוטין. הבית הוא דמות בפני עצמה בעיניי והוא מניע את העלילה בתת מודע של הדמויות. הוא מעורר את כל הדברים החבויים מאלו שגרים בו, גם המשפחה של בן וגם הדיירים מהעבר".

אתה מאמין בדברים על טבעיים כאלו?

"אני מאמין שהמציאות החיצונית של אדם יכולה להשפיע עליו, אם הוא נמצא למשל במקום חשוך כל הזמן או שתמיד יורד עליו גשם, יש לזה אפקט ברור".

אתה חובב של ז'אנר האימה?

"אני חובב של מה שנקרא סרטי אימה פסיכולוגיים, לא אוהב במיוחד את סרטי הרציחות השבלוניים. אני אוהב למשל את 'תינוקה של רוזמרי' או 'סכין במים'. אני מרגיש שהעולם של רומן פולנסקי, לדוגמא בסרט שלו 'רתיעה' זה משהו שמאוד מדליק אותי".

American Horror Story. imdb
"אדם רדוף מזן אחר". מקדרמוט ובתו בסדרה "אימה אמריקאית"/imdb

קהל הצופים נדלק על מקדרמוט בתפקיד של עו"ד בובי דונל בימי "הפרקליטים", שרצה במשך שמונה עונות. עוד לפני הוא פרץ בסרטים כמו "מגנוליות מפלדה", שם שיחק לצד ג'וליה רוברטס (שהיתה בת זוגו באותה תקופה), "בקו האש" עם קלינט איסטווד ו"וונדרלנד". מקדרמוט, שכאמור חגג יובל בסוף אוקטובר, היה נשוי במשך 14 שנים והוא אב לשתי בנות. גם בסיפורו האישי אפשר למצוא מעט אופל. הוריו נישאו בגיל העשרה והתגרשו כעבור כמה שנים. כשהיה בן 5, אמו נהרגה בתוצאה מיריית רובה, שעה שהיתה עם בן זוג חדש ומקדרמוט ואחותו גדלו למעשה עם סבתם. "אם יש משהו שאני אישית מפחד ממנו זה אדישות", הוא אומר, "ואני מאוד אוהב שהסדרה הזו אינה אדישה ויש לה נקודת מבט מובהקת".

אתה מוצא את עצמך רדוף באימה שאופפת אותך בצילומים?

"הלוואי וזה היה המקרה. אני נהנה מהעולם הזה, כי זה עבורי שחרור. אני לא מפחד מזה".

כבר היו לך סיוטים בלילה מהתפקיד?

"אתה רציני? אני חי בתוך סיוט".

"אימה אמריקאית" תעלה בערוץ yes Oh ב-21 באפריל

"אימה אמריקאית": צפיתם כבר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully