וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן סיקרסט יסקר את האולימפיאדה עבור NBC

4.4.2012 / 15:39

מנחה "אמריקן איידול" ממשיך להשתלט על תעשיית הבידור האמריקאית ומוסיף לעצמו ג'וב נוסף: כתב מיוחד של NBC, כשמשימתו הראשונה תתרחש בקיץ בלונדון

ריאן סיקרסט הולך והופך לקונצרן תקשורת מהגדולים באמריקה בימים אלה. סיקרסט, שכבר חולש על תפקיד המנחה של "אמריקן איידול" ברשת FOX וכן על הפקת תוכניות והגשת תכנים בערוץ הבידור !E, הודיע היום (רביעי) בתוכנית "Today" של מאט לאואר כי הוא מצטרף למשפחת NBC בתור שליח מיוחד, כשעבודתו הראשונה תהיה סיקור אולימפיאדת לונדון הקיץ.

לאואר ניסה להוציא מסיקרסט האם מתוכנן לו ג'וב גדול יותר ב-NBC וכפי שנרמז לא אחת, האם הוא יחליף אותו בתוכנית הבוקר המצליחה של הרשת. סיקרסט צחק ואמר "הם בטח רוצים שאגיש את תחזית מזג האוויר", והוסיף לאחר מכן "אני רואה אותך עושה את זה כל זמן שאתה רוצה לעשות את זה, כך שהשאלה היא עד מתי אתה תנחה את התוכנית?". לאואר השיב כי הוא חושב שסיקרסט יעשה עבודה מצוינת וכי אין מתח בין השניים.

באשר לתפקידו של סיקרסט ב"אמריקן איידול", חוזהו של המנחה מסתיים בתום העונה הנוכחית, הסובלת ממשבר רייטינג מתמשך ונגיסה של "The Voice" של NBC בנתח הצופים שלה. בתעשייה האמריקאית מדווחים כי ב-FOX עושים מאמצים אדירים להחתים את סיקרסט לעונה נוספת, אך לא ברור אם יעשה זאת.

כך ריאן סיקרסט הפך לאימפריה: פרופיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully