וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילי אלן חוזרת מפרישה?

8.4.2012 / 16:30

דיווח בדיילי סטאר הבריטי: לילי אלן נצפתה מחוץ לאולפן הקלטות והיא בדרכה להקליט אלבום ראשון מאז פרשה ממוזיקה

אמנם מדובר בדיווח ראשוני בצהובון, אבל אם הוא יאומת, מדובר בחדשות המשמחות באמת של 2012: לילי אלן נצפתה מחוץ לאולפן הקלטות בלונדון ונראה כי היא עובדת על אלבום חדש, הראשון שלה מאז הודיעה על פרישה לפני כשלוש שנים, עת הוציאה את אלבומה השני "It's Not Me, It's You".

"לילי נמצאת באולפן ומנסה סאונדים שונים וכותבת שירים חדשים", אמר מקור לדיילי סטאר שפרסם את הדיווח המצוטט גם בכלי תקשורת אחרים בבריטניה. "היא לא בשלב בו היא יכולה להקליט, אבל אלבום חדש נמצא בהחלט בדרך ויש סיכוי שהוא ישוחרר בתחילת השנה הבאה".

"כשלילי פרשה, היא באמת חשבה שלא תקליט שוב", אומר המקור. "אבל היא התחילה לכתוב חומרים למחזמר המבוסס על 'ברידיג'ט ג'ונס' מה שהדביק אותה בחיידק. חייה השתנו כל כך מאז האלבום האחרון והיא רואה דברים בפרספקטיבה אחרת לגמרי. היא רוצה צליל בוגר יותר והיא כותבת שירים על בתה את'ל ובעלה סם".

לילי אלן בת ה-26 הפכה לסנסציית פופ בזכות אלבומה הראשון, "Allright, Still" שבו הלהיט "Smile" ושירים נוספים שהפכו אותה לכוכבת. אלן עבדה בצמוד עם מארק רונסון ובאלבום השני כבר הפכה לכוכבת בפסטיבלים הגדולים באירופה עם להיטים כמו "The Fear", Fuck You" ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • לילי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully