וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואקביב 2012: סרטים על U2, פול סיימון ובוב מארלי

9.4.2012 / 13:42

כבכל שנה, המסגרת המוזיקלית של פסטיבל סרטי התעודה החשוב בישראל מעוטרת בסרטים מדוברים מהעולם. עוד בפסטיבל: קטגוריה לסרטי מחאה

פסטיבל דוקאביב ה-12 יקדיש גם השנה קטגוריה נפרדת לסרטי תעודה מוזיקליים מדוברים מרחבי העולם. הסרטים שישודרו השנה נחשבים לעילית שנעשו בתחום, בהם "Beats, Rhymes & Life" על A Tribe Called Quest, הרכב ההיפ הופ החלוצי מתחילת שנות ה-90, "מהשמיים ומטה" של הבמאי זוכה האוסקר דיוויס גוגנהיים על יצירת האלבום "אכטונג בייבי" של U2, "תחת שמי אפריקה" על תהליך יצירת האלבום "Graceland" של פול סיימון שחוגג 25 שנה לצאתו, "מארלי" אודות בוב מארלי ועוד.

סרט הפתיחה של הפסטיבל יהיה "איי וויי-וויי: לא מתנצל", דיוקנו המדובר של האמן הסיני הנודע כמתנגד משטר ואף הושם בכלא בשל כך. הסרט, זוכה פסטיבל סאנדנס האחרון, יהיה חלק מתוכניית האמנות המורחבת של דוקאביב ובה סרטים על רוג'ר קורמן, ברט סטרן ועוד. כמו כן, יוקרן סרט שביים לו ריד ובו ראיון עם בת דודתו, האמנית שירלי נוביק.

תכנית מיוחדת תוקדש לאביב הערבי ולהשפעות העמוקות של המשבר הכלכלי על ארצות הברית ומדינות המערב. הקרנות מיוחדות וסדרת הרצאות במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם "קולנוע בית העם" שהוקם בימי המחאה של הקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully