וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ישראל לילדים יוצא לדרך

רוני אפרת

9.4.2012 / 14:24

הדג נחש ותזמורת סימפונית, אמנים בינלאומיים והצגות חדשות בבכורה יתקיימו באירוע, אותו מנהל אמנותית רוני פינקוביץ'

"פסטיבל ישראל לילדים" בחולון יתקיים זו השנה השביעית בשיתוף עם פסטיבל ישראל בירושלים, ויכלול שלוש הפקות בין לאומיות לצד חמש בכורות של תיאטרון המדיטק. ההצגות פונות למגוון רחב של גילאים, וחושף סוגים שונים של אמנויות במה, זאת לדברי מנהלו האמנותי של תיאטרון המדיטק, רוני פינקוביץ'.

בגזרת ההפקות הבינלאומיות יגיעו מספרד האמן הרב תחומי פפ-בו ולהקתו, עם "קלינק! אושר מיידי", מופע בשפת בועות הסבון, באמצעות שימוש במים, סבון, צינורות, תאורה, מכונות עשן ואביזרים שונים. מברודווי יגיעו "האחים קרמזוב המעופפים" - להקת ג'אגלינג הכוללת ארבעה אמנים יהודים מניו-יורק במופע אקרובאטיקה קומי. מאנגליה יגיע המופע "צייר לי ציפור"- תיאטרון מחול לילדים בהשראת שיריו של ז'אק פרוור, פרי יצירתן של המחזאית רייצ'ל ברנט והבמאית דפנה אטיאס מתיאטרון peut-être. מיפן תגיע קבוצת המתופפים ימאטו, זוכת פסטיבל אדינבורו, במופע של תיפוף ותנועה.

חמש בכורות של תיאטרון המדיטק יעלו גם כן: "צפרדי וקרפד", מחזמר מאת ווילי ורוברט ריל, על-פי סדרת הספרים האהובה של ארנולד לובל ובבימויו של רוני פינקוביץ, ההצגה החדשה "מומו", על-פי ספרו הקלאסי של מיכאל אנדה – בשיתוף הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, 'פרפרים בבטן' - הצגת יחיד ללא מילים בבימויה של אלינור אגם בן-דוד ובכיכובה של מיטל דמארי, ההצגה 'המכשפה בבית ממול' מאת יואב בר-לב ועירית קפלן, וכן "ילדת הפעמון", מחזה מוזיקלי לכל המשפחה בהשראת אגדת עם סינית עתיקה, פרי הפקה משותפת של תיאטרון המדיטק ותיאטרון בית ליסין.

בנוסף, יעלו במסגרת מופעי החוצות בפסטיבל, הלהקה המצליחה הדג נחש יחד עם תזמורת "המהפכה". יחד הן יבצעו עיבודים חדשים למיטב שירי הלהקה במופע רוק-ראפ-היפהופ סימפוני, במופע שהועלה לראשונה במסגרת הסדרה "קלאסי רוק" בבית האופרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully