וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חוזרים בשאלה יככבו בריאליטי חדש

9.4.2012 / 16:27

חסידים אמריקאיים שהתפקרו יתועדו בסדרה חדשה שכבר זוכה להשוואות ל"ג'רזי שור". אחת המשתתפות סיפרה כי הצטרפה לתוכנית "כדי ליצור יהדות חיובית"

תוכנית ריאליטי בהתהוות תעסוק בשלושה חרדים שחזרו בשאלה, כך מדווחים בארה"ב ובכלי תקשורת נוספים ברחבי העולם. הסדרה תיקרא "Shunned" והיא תכלול גבר ובת זוגו, שניהם במאבקי גירושים בעקבות התפקרותם וכן אדם נוסף. כעת מחפשים חבר רביעי לקאסט הסדרה, שכבר זכתה לכינוי "ג'רזי שור של החסידים לשעבר". הסדרה טרם נרכשה לשידור, אולם מפיקה, נואה שיינמן, בחר לחשוף את הדמויות כדי להגביר את סיכויי הרכישה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבי הריאליטי הבאים? לייזר טברסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשאכלתי בייקון לראשונה, הרגשתי זעם", סיפר לייזר טברסקי, אחד משלושת המשתתפים בתוכנית. "כעסתי על הוריי - איך הם יכלו למנוע את זה ממני". שני המשתתפים האחרים הם פרלפרי ריש, בת 30 ואם לארבעה ובן זוגה, שאולי גרוסמן בן ה-26. ריש סיפרה לניו יורק פוסט כי הצטרפה לתוכנית "כדי ליצור יהדות חיובית" וגם הודתה כי זוהי פלטפורמה למצוא חשיפה שתקדם את רצונה להיות שחקנית.

"יש הרבה אנשים שסגנון החיים הזה אינו בחירה עבורם", אמר גרוסמן. "והם היו מתים לעזוב. אנחנו מתחתנים בגילאי 17 ו-18, לפני שבכלל ידענו מה אנחנו רוצים".

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully