וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 24: אגדת הקאנטרי ווילי נלסון בקאבר לפרל ג'אם

11.4.2012 / 7:47

בלוג הרוקנרול קיבץ עבורכם הפעם שלל קאברים משובחים - ווילי נלסון מפתיע, חידוש לדמו של קורט קוביין וגרסה מבריקה לקלאסיקה של פט שופ בויז

"No – "Stay with Me

שיר השבוע שלי הוא לא חדש, אבל הקליפ המעט ביזארי שלו דווקא כן. ללהקה הזאת מלוס אנג'לס יש שם שנכנס לקטגוריית ה"איך לא חשבו על זה קודם", אבל לכו תנסו לגגל את המנוולים. העולמות הם של הנשיונל, אבל עוד מוקדם לפצוח בהשוואות. השיר הזה לקוח מאי.פי בשם "Don't Worry, You'll Be Here Forever".

תורידו כאן:

"Royal Headache – "Psychotic Episode

חולק את המקום הראשון השיר הזה של האוסטרלים, ערבוביה של פאוור פופ ו-Pאנק, מתוך אלבום הבכורה שלהם שייצא בארה"ב בחודש הבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"Peace - "Follow Baby

מעט מאחור ממתין סינגל הבכורה של הרביעייה מברמינגהאם, שהוא גם בריטפופי וגם גראנג'י, ואני מחבב אותו.

"Roomrunner – "Disintegrate

רעש ניינטיזי, קצת פו פייטרז מוקדמים, בחסות הלהקה מבולטימור. מתוך אי.פי חדש בשם "Super Vauge", שיוצא במאי.

ג'ק ווייט - "Sixteen Saltines"

קליפ רשמי שרקח ג'ק ווייט לשיר השני (והטוב יותר) שהוציא מתוך "Blunderbuss", אלבום הסולו שלו שיוצא החודש; המילה מלחיץ תתאר אותו הכי במדויק.

"Deer Tick – "Born at Zero

דיר טיק, שעושים לביתם בפרובידנס, רוד איילנד, מאד אוהבים את להקת הריפלייסמיינטס. מאז הסרט "סינגלס", גם אני. האהבה הזאת לא מוסתרת במוזיקה של ג'ון מקאולי וחבריו. להלן השיר המצוין הזה, שבטח עושה נעים לפול ווסטרברג, ולקוח מתוך האי.פי הטרי של הלהקה, "Tim".

אנימל קולקטיב– (Peacebone” (Timberwolf remix"

דרך הרמיקס, או יותר נכון הקאבר הזה, לקטע של אנימל קולקטיב, גיליתי את סמואל טאקר יאנג, שעובד תחת השם טימברוולף ומצטרף לרשימה הארוכה של מי שעושים "פולק חדר שינה". אלבום הבכורה שלו, שנושא את שמו, יצא החודש, וסימנתי לעצמי להתעמק בו. בינתיים, הנה הקאבר ושיר מתוך האלבום, "My Life in a Cave".

"Mount Eerie – “To The Ground

אושיית הלו-פיי פיל אלוורום כבר איים שתחת השם מאונט אירי הוא יוציא ב-2012 שני אלבומים. הראשון שבהם, "Clear Moon", ייצא בקרוב, אבל השיר זה לקוח דווקא מ-7 אינץ' שלא קשור, וזה האיי-סייד המיוחד שלו.

"?Dive – “How Long Have You Known

שיר יפה ואביבי של הברוקלינאים, שהתחילו בתור פרויקט צד של קול סמית מה-Beach Fossils, ויוציאו את אלבום הבכורה שלהם, "Oshin", בסוף יוני.

תורידו כאן

והנה קאבר שלהם לדמו של קורט קוביין בימי פרה-נירוונה, "Bambi Slaughter":

"(White Denim – “Get Back To Love (Love Joy

ווייט דנים המצוינים, גאוות אוסטין טקסס, עושים שיר אהבה צ'יזי מעדות הול אנד אוטס. הבי סייד של הסינגל הזה יהיה קאבר לאר קלי.

תקשיבו ותורידו כאן:

ואם כבר הול אנד אוטס, למה לא לעשות כבוד לאחד השירים הגדולים שלהם, ובכלל:

"Field Music – "Rent

יש שירים שעל הנייר אסור לגעת בהם, שכל ניסיון לשחק איתם הוא חילול השם. לפט שופ בויז יש כמה כאלה, ביניהם נמצאים "Rent" ו-"Heart". והנה, הצמד האנגלי פילד מיוזיק לא מפחדים, ואני חייב להגיד שלפחות במקרה של "Rent", הגרסה שכבר שוחררה, הם עשו עבודה לא רעה. שני הקאברים לקוחים מהסינגל הכפול "Actually, Nearly", שהם מוציאים לכבוד יום התקליט הבינלאומי ב-21 לחודש.

הנה המקור:

"Japandroids – “Jack the Ripper

במדור שעבר ג'פאנדרוידס הקנדים היו חתומים על שיר השבוע, “The House That Heaven Built”, והנה הבי-סייד שלו, הפרשנות הטריה והנותנת בראש שלהם לשיר של ניק קייב.

ווילי נלסון - "Just Breath"

נסיים עם אגדת הקאנטרי ווילי נלסון והקאבר היפה שלו לשיר שאני הכי אוהב מהאלבום האחרון של פרל ג'אם, "Backspacer". נלסון, שכבר טיפל בעבר בצורה יפה ב-"The Scientist" של קולדפליי, מביא את בנו לוק לחיזוק ואמנם לא הופך את השיר לשלו, כמו שעשה ג'וני קאש ל-"Hurt", אבל עדיין התוצאה נאה.

הנה הקאבר הקודם של נלסון:

פצצה מהעבר

האמת שאין לי מושג אם בזמן אמת החבורה האנגלית הזאת הזיזה משהו למישהו כאן, אבל מי שבילה את סוף האייטיז ותחילת הניינטיז באנגליה לא יכול היה להתעלם מ-The Wonderstuff, גם אם הוא העדיף את הרוקנרול שלו מייד אין אמריקה באותה תקופה.

הוונדרסטאף קמו ב-1986, הוציאו ארבעה אלבומים והתפרקו ב-1994, אחרי שידעו הצלחה נאה והיו מחביבי המגזינים השולטים באותה תקופה, עידן פרה האינטרנט להזכירכם, "מלודי מייקר" ו"NME". ב-2000 הם התאחדו ומאז הם פעילים בצורה כזאת או אחרת. זה אחד הלהיטים הגדולים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully