וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

19.4.2012 / 11:32

לאחר שהיתה מועמדת לאוסקר בצד "הערת שוליים" ו"פרידה", דרמת השואה המדוברת "באפילה" מגיעה לאקרנים, יחד עם "בקתת הפחד" המדובר ושני סרטים נוספים

באפילה

סרט השואה הפולני שהיה מועמד השנה לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר יחד עם "הערת שוליים", והפסיד איתו את הפרס ל"פרידה" האיראני.

הסרט מתרחש בלבוב, ומתאר כיצד כמה מיהודי העיר הסתתרו מפני הנאצים במעמקי תעלות הביוב של העיר. חלק מהם גם הצליחו לשרוד את הזוועה, הרבה הודות לעזרתו של גנב פולני בשם ליאופולד, שסייע להם להתחבא במקום.

ביימה אניישקה הולנד, שכבר היתה חתומה בעבר על שתי דרמות שואה - "קציר זועם" ו"אירופה, אירופה".

בימוי: אניישקה הולנד. משחק: בנו פורמן, יואכים פול אסבוק, מריה שרדר, ורוניקה רוזטי, רוברט ויצ'קייביץ', אניישקה גרוצ'ווסקה (145 דקות).

איפה ומתי רואים את "באפילה"?

בקתת הפחד

סרט אימה מדובר, שנכתב בידי אחד מן היוצרים המוערכים בעולם הפנטזיה - ג'וס ווידון, מי שאחראי בין השאר ל"באפי", וגם ביים את סרט גיבורי-העל "הנוקמים" (שבו מופיע כתור השחקן האוסטרלי כריס המסוורת, המשחק גם כאן).

"בקתת הפחד" מציג עלילה נדושה למדי - סיפורם של חמישה צעירים היוצאים לבקתה מרוחקת, וכנהוג בז'אנר מגלים בה דברים מבעיתים שלא ציפו להם. מה שמיוחד כאן, הוא הדרך שבה ווידון מציג את השתלשלות העניינים, ויותר מזה אסור להגיד כדי לא להרוס את שלל ההפתעות.

בימוי: דרו גודאר. משחק: כריס המסוורת, ברדלי וויטפורד, ריצ'ארד ג'נקינס, קריסטן קונולי, איימי אקר, אנה הצ'יסון, ג'סי וויליאמס, סיגורני וויבר (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "בקתת הפחד"?

האשה ברובע החמישי

דרמת מתח העוסקת בסופר אמריקאי (איתן הוק) הנוסע לפריז כדי להתאחד מחדש עם גרושתו ובתו. התוכנית משתבשת בשעה שהוא מאבד את כל כספו ומוצא עצמו מתגלגל למוטל נידח. הוא שוכר שם חדר עלוב, ומתחיל לעבוד כשומר לילה במתקן מפוקפק כדי לממן את שהותו במקום.

עם הזמן, עוד ועוד דברים מוזרים מתחילים לקרות לו בעיר האורות, וההזיה מתעצמת בשעה שהוא פוגש אשה מסתורית (קריסטן סקוט-תומאס), המתגוררת בקומה חמישית של בניין ואוצורת בו את סודותיה האפלים. בשלב מסוים, כבר לא ברור מי מהאנשים שהוא פוגש הוא אמיתי ומי אינו, מה מהדברים שקורים לו הם מציאות ומה הם בדיון, ומה הקשר שלו לערימת הגופות שמוטלות מסביבו.

בימוי: פאבל פבליקובסקי. משחק: קריסטין סקוט-תומאס, איתן הוק (85 דקות).

איפה ומתי רואים את "האשה ברובע החמישי"?

אבודה

מותחן פעולה על צעירה הרודפת אחר האדם שבעבר ניסה לחטוף אותה, ועכשיו חטף את אחותה ועומד לרצוח אותה.

בימוי: הייטור דליה. משחק: אמנדה סייפריד, ווס בנטלי, ג'ואל דיוויד מור, ג'ניפר קרפנטר (94 דקות).

איפה ומתי רואים את "אבודה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully