וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איידול: השופטים פרצו לבמה והצילו את המתמודדת מהדחה

13.4.2012 / 9:18

הפייבוריטית של העונה כמעט עפה הביתה, אז ג'ניפר לופז, סטיבן טיילר ורנדי ג'קסון התפרצו לבמה כדי לוודא שהיא לא הולכת לשום מקום. "זה משוגע", אמרה לופז

העונה ה-11 של אמריקן איידול זקוקה לדרמה כמו אוויר לנשימה כשהמתחרות המבוססות שלה נוגסות ברייטינג ובתהילה. לכן כשיש אפשרות למשוך כותרות, שופטי התוכנית הולכים איתה עד הסוף. ג'ניפר לופז, סטיבן טיילר ורנדי ג'קסון השתמשו הלילה (חמישי, שעון ארה"ב) בזכות החד פעמית שניתנת להם בכל עונה להציל את אחד המתמודדים מהדחה. רק שהפעם, הם גם דאגו לעשות מזה עניין בכך שהתפרצו לבמה אל עבר המתמודדת ההמומה.

הפיירוביטית של העונה הנוכחית, ג'סיקה סאנשז בת ה-16, זכתה למספר ההצבעות הנמוך ביותר בידי הקהל והיתה מועמדת להדחה. בזמן שהיא שרה את השיר שייקבע אם היא תישאר בתוכנית, התפרצה ג'ניפר לופז לבמה ואחריה שני השופטים הנוספים, חטפה ממנה את המיקרופון ואמרה "זה משוגע, את לא הולכת הביתה. לכי שבי שם", בהצביעה לעבר המתמודדים הנוספים שעברו שלב. ג'קסון אחריה הכריז "אנחנו מצילים את ג'סיקה. הילדה הזאת היא אחת הזמרות מהטובות באמריקה. אתם צוחקים עליי", פנה לקהל, "בבקשה תצביעו לטובים ביותר".

בהתחשב בדיווח המקיף על האירוע, נראה שהשופטים הצליחו במשימה - גם להציל את המתמודדת האהובה עליהם וגם לרכב עליה לגל של כותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully