וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פאלפ, ארקטיק מאנקיז ועוד בהופעה מלאה

15.4.2012 / 0:13

פסטיבל קואצ'לה בארה"ב מביא את ההופעות הטובות בעולם בלייב - צפו בסטים של פאלפ, ארקטיק מאנקיז, פרנק אושן ועוד

כבכל שנה באמצע אפריל, עיירה קטנה בקליפורניה הופכת לבירת המוזיקה העולמית עם הופעות ענק במסגרת פסטיבל קואצ'לה, פסטיבל המוזיקה הגדול בארצות הברית שהשנה מעטרים אותו שמות כמו רדיוהד, ארקטיק מאנקיז, האיחוד של At The Drive In, בון איבר, השינז, נואל גאלאגר, ד"ר דרה וסנופ דוג (עם הבטחה להרים מהקבר את הראפרים נייט דוג וטופאק שאקור בהולוגרמה) ועוד. הפסטיבל משודר זו השנה השנייה בשידור חי ופתוח ביוטיוב ולאחר מכן, עלו הסטים לרשת לצפייה מלאה. וואלה! תרבות מביאה לכם את המיטב של היום הראשון (שישי) ולפתיחה: סיבוב האיחוד של פאלפ שכבש את הפסטיבל.

בארה"ב, ארקטיק מאנקיז קצת פחות גדולים מאשר באירופה וכמובן בבריטניה, אבל גם הם זכו לכבוד בפסטיבל קואצ'לה עם סט של כ-50 דקות באמצע היום הראשון. הדיווחים בארה"ב ציינו את ההופעה לחיוב, עם לא מעט להיטים וכמובן - אלכס טרנר האחד והיחיד.

Explosions In The Sky הם הרכב פוסט-רוק אהוב ומוערך ולמעשה אחד החשובים בז'אנר, שמתבטא במוזיקה אינסטרומנטלית ואווירתית כשבמקום הכלים הקלאסיים של הרוק המתקדם, הוא משתמש בדיסטורשן ומוזיקה אלקטרונית. הלהקה העניקה סט מלא גם בקואצ'לה, פסטיבל אליו הם מגיעים בכל פעם כשהם נמצאים בטור.

פרנק אושן הוא אחד השמות המבטיחים בתפר שבין ההיפ הופ לאר אנ' בי והסול החדש. הוא חבר בקולקטיב המופרעים והגאונים של אוד פיוצ'ר, רק שבמקום לקלל את כולם הוא גם כותב לביונסה, קניה ווסט וג'יי זי. רק באחרונה החל אושן בהופעות מלאות, אחרי סכסוך ארוך עם חברת התקליטים שלו שהביא לגניזת אלבום הבכורה. אושן שב לעבודה במלוא המרץ ובהופעה בקואצ'לה אירח את מנהיג אוד פיוצ'ר, טיילר דה קריאייטור.

הפסטיבל יימשך הלילה (שבת) וביום ראשון עם רדיוהד, בון איבר, השינז, קסביאן, ד"ר דרה וסנופ דוג ועוד ועוד הופעות. ניתן לצפות בהם כאמור בערוץ היוטיוב של קואצ'לה ואלו שיועלו לרשת יגיעו גם לוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully