וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל Future Shorts נוחת בישראל

רוני אפרת

16.4.2012 / 11:24

האוזןבר בתל אביב יקיים את פסטיבל הסרטים הקצרים המפורסם גם בישראל, לצד הופעות של סיסטם עאלי והרכבים מוזיקליים נוספים

פסטיבל Future Shorts נחת כבר ב-150 ערים ברחבי העולם, וכעת מגיע לישראל בחסות חברת קסטה. הפסטיבל הינו פסטיבל "פופ אפ" חדשני לסרטים קצרים, בעוד הרעיון הוא פשוט: כל אחד, בכל ארץ שהיא, יכול להקים את הסניף המקומי של הפסטיבל. הפסטיבל יתקיים באוזןבר, תל אביב, ב-16 במאי.

בכל שנה בוחר מטה הפסטיבל היושב בלונדון את הרפרטואר השנתי, והופך אותו זמין לשותפי הקרנה ברחבי העולם אשר בוחרים את המקום והמועד להקרין את הסרטים בארצם. היוצרים והצופים יכולים להיפגש, לפני ואחרי מועד הפסטיבל, גם במישור הווירטואלי, למשל בעמוד הפייסבוק המונה 180,000 חברים, או בערוץ היוטיוב אליו רשומים 150,000 משתמשים. מטרתו של הפסטיבל הוא להראות ולהשתמש ביכולת הקהילה המקומית להפיץ תרבות אוניברסאלית זמינה.

השנה יכלול הפסטיבל שבעה סרטים קצרים באורך של בין 6-20 דקות, שנוצרו בין השנים 2003-2012 בצרפת, בריטניה, אוסטרליה, ארה"ב ודנמרק, ונעים בין סוגים שונים של קולנוע: עלילתי, דוקומנטרי, אנימציה, stop-motion ועוד. מבקרי הפסטיבל, אשר מצביעים בעבור הסרט האהוב עליהם ומאשרים ליוצריו לזכות בפרס כספי, ייהנו גם מהופעות של Brain Candies, סיסטם עאלי ודיג'יי סט, בחסות גמלא, מיקבי רמת הגולן.

יונתן קרן, מנהל קסטה ומארגן הפסטיבל, מאמין כי סרטים קצרים הם כבר מזמן מדיום קולנועי משמעותי. "מיטב במאי העולם מתנסים בפורמט הזה באופן אינטנסיבי", אומר, "האירוע יחשוף את הסרטים המקסימים האלה בפני הקהל וייתן בחזרה לקהילה שתומכת בתרבות בתל אביב, ובישראל בכלל, במשך שנים. זו דרכינו לעודד אותם להמשיך לבוא לסרטים ולהופעות".

  • עוד באותו נושא:
  • Future Shorts

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully