וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור: חנות המוזיקה "קצת אחרת" נסגרת

רוני אפרת

16.4.2012 / 16:25

החנות התל אביבית האהובה שהתמחתה בשלל סגנונות ובייבוא תקליטים ודיסקים לא שגרתיים, תיסגר עקב אי כדאיות כלכלית

חנות המוזיקה הוותיקה "קצת אחרת" תיסגר אחרי עשור של פעילות ענפה בתל אביב. החנות, הממוקמת ברחוב פינסקר בעיר, נמצאת מעל מחסן ההפצה של חברת המוזיקה "היי פידליטי". לדברי אורי בן שאול, הבעלים של "קצת אחרת", "המחסן תופס שטח גדול מתחת לפני החנות, מכיוון שכל המערך הלוגיסטי של המחסן יעבור למחסני הליקון בחולון, מתפנה המחסן הנוכחי והחנות לא תוכל לשאת לבדה בנטל שכר הדירה". בשל כך, כפי שנראה כרגע, מטעמים כלכליים לא יפתח סניף אחר של החנות, והיא תסגר בתאריך האירוני 1 במאי.

"קצת אחרת" פועלת מדצמבר 2002. החנות התמחתה בייבוא ומכירה של אלבומי רוק לסוגיו, אוונגארד, בלוז, גאראז', פולק-רוק, פ'אנק, רגאיי, מוסיקה ישראלית אלטרנטיבית ועוד, כל זאת בתקופת זמן משנות השישים ועד ימינו, ועל גבי דיסקים, תקליטי ויניל וסרטי די.וי.די. כמו כן, התאפשרו הזמנות מיוחדות ופריטים נדירים לחובבי מוזיקה מושבעים. עד תאריך סגירת החנות, יקבלו הלקוחות הנחות של בין 10-15 אחוזים על הפריטים השונים.

"לאחר תשע שנים ב'קצת אחרת', אני רוצה להודות באופן אישי לכל האנשים והלקוחות הרבים שהיו חלק בלתי נפרד, ולעתים יומיומי, מהחנות הזאת", אומר בן שאול. "אני עדיין מאמין שדווקא לחנות כזו יש מקום אפילו בעידן המיקרוצ'יפי והדיגיטלי, וההוכחה לכך היא שהיא הצליחה כמעט תמיד להישאר עם ראש מעל למים, ולעתים אפילו לצוף על פניהם בחדווה מפתיעה. אם בעתיד הקרוב יהיו הפתעות, ויימצא משקיע או מקום אחר, אני אשמח להיות הראשון שידווח על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • קצת אחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully