וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות הזעם המטורפת של מל גיבסון

19.4.2012 / 7:26

תסריטאי "יהודה המכבי", שהאשים את גיבסון באנטישמיות קשה, שחרר קלטת יוצאת דופן ובה גיבסון שואג עליו ומקלל אותו במילים קשות. הסיבה: טרם הגיש טיוטה לתסריט

פורסמה הקלטה מביכה של מל גיבסון, בה הוא מתפרץ בזעם יוצא דופן על התסריטאי ג'ו אסתרז, שהאשים אותו לפני שבוע באנטישמיות כלפיו. אסתרז, שאמור היה לכתוב את התסריט לסרט על יהודה המכבי, ניהל שיחה עם גיבסון, שנמצא אז בביתו שבקוסטה ריקה. בנו של אסתרז הקליט את גיבסון כשהוא מקלל את אביו, את גרושתו לשעבר ונשמע משליך חפצים בבית. ההקלטה נשלחה על ידי אסתרז לאתר הקולנוע הנחשב The Wrap והיא נמצאת גם כאן. אזהרה: גיבסון משתמש במילים קשות ופוגעניות.

בתחילת השיחה שואל גיבסון את אסתרז מדוע אין טיוטה ראשונה של התסריט. "מה לעזאזל עשית בזמן הזה?", שואג גיבסון, שעובר לצעוק על חברתו לשעבר, אוקסנה גרגורייבה: "אני מרוויח כסף בשביל מוצצת זין קטנה שמנצלת אותי, כמו כל בן זונה אחר".

"אני הולך לעבודה, אתה מקבל כסף, אני לא! חרא!", ממשיך גיבסון ושואג גם על אורחיו: "מי לעזאזל רוצה לאכול?! מי לעזאזל רוצה לאכול?! לכו מהר לאכול משהו! פאק, זונה מזדיינת מוצצת!"

בראיון שהעניק אסתרז, הסביר התסריטאי מדוע שחרר את ההקלטה יוצאת הדופן: "מל גיבסון קרא לי שקרן בפומבי", אמר התסריטאי. "הבנתי שהוא מארגן מסע יחסי ציבור נגדי. בני אמר לי שהוא היה חרד מפחד באותו ערב בו גיבסון התפרץ. הוא לקח סכין קצבים מהמטבח וישן איתה מתחת לכרית".

כאמור, בשבוע שעבר האשים אסתרז את גיבסון באנטישמיות במהלך העבודה על "יהודה המכבי". לדברי התסריטאי, גיבסון התפרץ שוב ושוב כלפי העם היהודי בהערות פוגעניות וקשות. אסתרז פרסם את הדברים במכתב ארוך בן תשעה עמודים שעוררו הדים רבים ברחבי העולם. גיבסון כינה אותו "שקרן" וטען כי לא היו דברים מעולם, מה שהביא את אסתרנזה לשחרר את הקלטת הזו. גיבסון, שבזמן פרסום הדברים היה בטקסס כדי לקדם סרט אחר שלו, טרם התייחס אליה.

  • עוד באותו נושא:
  • מל גיבסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully