וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קאן 2012: בראד פיט, ניקול קידמן ורוברט פטינסון בפנים

19.4.2012 / 13:25

נחשפו הסרטים שישתתפו בתחרות של הפסטיבל היוקרתי ביותר בעולם הקולנוע, כולל סרטים עם כמה מהכוכבים הגדולים בהוליווד, במה שמסתמן כשנה חזקה

פסטיבל קאן 2012 יוצא לדרך: תיירי פרמה, המנהל האמנותי של אירוע הקולנוע הגדול בעולם הכריז היום (חמישי) על רשימת הסרטים שישתתפו בתחרות הרשמית של הפסטיבל, בהם כמה שמות מדוברים למדי.

בראד פיט יגיע השנה לקאן עם הסרט "Killing Them Softly" של אנדרו דומיניק, בו מגלם פיט שוטר החוקר שוד במהלך משחק פוקר מאובטח; לי דניאלס ("פרשס") יגיע לפסטיבל עם ניקול קידמן זאק אפרון והסרט "The Paperboy", "חסרי חוק" של ג'ון הילקוט עם טום הארדי, ג'סיקה צ'סטיין, מיה וואסיקובסקה, שיה להבוף ועוד; מיכאל האנקה ("סרט לבן") יגיע עם סרטו החדש, "Amour", קן לואץ' עם סרטו "The Angel's Share", רוברט פטינסון יגיע עם "Cosmopolis" של דיוויד קרוננברג בו הוא מככב, הבמאי האירני הנחשב קירוסטמי יגיע עם סרטו החדש, "Like Someone In Love", ג'ף ניקולס יגיע עם סרטו "Mud" בו מככבים ריס ווית'רספון, מת'יו מקונהי ועוד וכן ז'אק אודיאר עם סרטו " DE ROUILLE ET D'OS". ווס אנדרסון וסרטו "Moonrise Kingdom" יפתחו את הפסטיבל.

מחוץ לתחרות יוקרנו הסרטים "מדגסקר 3", "Me And You" של ברטולוצ'י ועוד. במסגרת ה-Un Certain Regard היוקרתית יוקרן הסרט המסקרן בו מככבים זה לצד זה פיט דוהרטי ושרלוט גנסבורג, "LAURENCE ANYWAYS" של הקנדי המצוין קסבייה דולאן ועוד.

פסטיבל קאן ייערך בין התאריכים 14-27 במאי. בניגוד לשנה שעברה, אז ייצא "הערת שוליים" את ישראל בתחרות הרשמית, אין לקולנוע הישראלי סרט בקטגוריה מרכזית בפסטיבל. עם זאת, "רסן", סרטה הקצר של אתי ציקו, ישתתף בתחרות הסרטים הקצרים לסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully