וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשגיחים" התקבל לפסטיבל קאן

23.4.2012 / 19:11

סרטו של מני יעיש, שיפתח גם את פסטיבל קולנוע דרום, יוקרן בשבוע הביקורת במסגרת פסטיבל הקולנוע החשוב בעולם

"המשגיחים", סרטו של מני יעיש, התקבל לפסטיבל קאן במסגרת "שבוע הביקורת". יעיש, בוגר בית הספר לקולנוע של מנשר, יציג את סרטו הראשון בפסטיבל, מה שמקנה לו מועמדות לפרס "מצלמת הזהב", כפי שהיה עם "אור" של זוגתו קרן ידעיה ו"מדוזות" של אתגר קרת ושירה גפן, שהוצגו גם במסגרת זו. בשנה שעברה, הציגה שם קולנוענית ישראלית נוספת, הגר בן אשר, את "הנותנת", וזאת בצד "סערת רוחות" של ג'ף ניקולס, שניצל את ההקרנה כמקפצה בדרכו להיות אחד הסרטים האמריקאיים המעוטרים והמוערכים של השנה. נוסף להקרנתו בקאן, "המשגיחים" יפתח גם את פסטיבל קולנוע דרום בשדרות ב-10 ביוני.

בית הספר מנשר חוגג גם את כניסתם של סרטים נוספים של תלמידי בית הספר לפסטיבל: "חזרה", סרט הגמר של שי לוי, התקבל גם הוא לשבוע הביקורת, במקרה זה במסגרת הסרטים הקצרים. כמו כן, "שטחים פתוחים" של ארז מאיה יוקרן במסגרת (הלא תחרותית) של שוק הסרטים הקצרים של הפסטיבל, כמו גם "בן אב"י" של מורן פלד מאוניברסיטת תל אביב. גם "חדר 514" של שרון בר-זיו יוקרן בפסטיבל, במסגרת ACID של הפסטיבל.

פסטיבל קאן ייערך השנה בין התאריכים 14-27 במאי בריביירה הצרפתית, שתקבל אליה את הכוכבים הגדולים בעולם שיציגו את סרטיהם. בין השאר, צפויים להגיע בראד פיט עם סרטו "Killing Them Softly", ניקול קידמן עם "Paperboy" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully