וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אסף אבידן יוצא לדרך חדשה - האזינו

29.4.2012 / 7:53

אסף אבידן, מהיוצרים הישראליים המצליחים בעולם, מוציא את "Different Pulses" שיר ראשון מתוך אלבום הסולו הראשון שלו ואתם יכולים להאזין לו בבכורה רק בוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

אסף אבידן התחיל את המסע שלו למיינסטרים הישראלי ולתעשייה הבינלאומית לפני כמה שנים, עם גיטרה על הגב, קול לא ייאמן והרבה אמונה בכך שדווקא הוא יכול לעשות את זה. אחרי ההצלחה עם להקת המוג'וז, הוא חוזר שוב לסולו, הפעם כדי להגיע גבוה יותר, הן בישראל והן בעולם. היום (ראשון) הוא מוציא את הסינגל "Different Pulses", שיר הנושא מתוך אלבום הסולו הראשון שלו שייצא לקראת ספטמבר בישראל ובעולם.

אסף אבידן.
וגם השיר מצוין. אסף אבידן

במקביל, ייצא אבידן להופעות עם הרכב חדש, בו יבצע שירים חדשים וישנים, כפי שעשה בהופעות המצוינות עם קרני פוסטל. הופעת הבכורה תתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-26 במאי, חג השבועות, עם קרני פוסטל בצ'לו, תום דרום בקלידים וחגי פרשטמן בתופים. לפני כן, אבידן יוביל את פסטיבל יערות מנשה בסוף השבוע הקרוב.

אבידן חתם באחרונה על חוזה הפצה עם חברת יוניברסל העולמית, חוזה שאמור לעזור לו מאוד בעיקר בצרפת, שעם השלוחה שלה ביוניברסל חתם אבידן. "בתקופה זו, אסף הוא אחד האמנים היוצרים המבוקשים ביותר בתעשיית המוזיקה הצרפתית", אמר אז נציג חברת יוניברסל בצרפת, שם הופיע אבידן באחרונה בהופעות אקוסטיות. "יוניברסל גאה מאד להתחיל את שיתוף הפעולה עם אמן כל כך מוערך, כסונג רייטר ופרפורמר ייחודי שהמוזיקה שלו חוצה כל הגדרה של ז'אנר".לצד חתימה זו, אבידן יופיע במספר פסטיבלים בינלאומיים הקיץ, לצד הופעות חשמליות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully