וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

3.5.2012 / 9:13

ריהאנה וליאם ניסן נלחמים בחוצנים, שון פן ולירון לבו רודפים אחרי נאצים, וגם לרייף פיינס ולבמאי "ביקור התזמורת" יש סרטים חדשים

באטלשיפ

סרט אסונות בדיוני, המבוסס על משחק השולחן הפופולרי "צוללות".

באחד מן האיים של הוואי, צי צוללות בינלאומי מוצא עצמו במאבק אימתני מול חייזרים קטלניים שצללו לאוקיינוס במטרה להתחיל להשתלט על העולם. הסרט מתאר את המלחמה בין שני הצדדים, ולא חוסך בשום אפקטים כדי לעשות זאת.

בימוי: פיטר ברג. משחק: ריהאנה, ליאם ניסן,
טיילור קיץ', ברוקלין דקר, אלכסנדר סקרסגרד (131 דקות).

איפה ומתי רואים את "באטלשיפ"?

ההתחלפות

סרטו של ערן קולירין, במאי "ביקור התזמורת", מן הסרטים הישראליים המצליחים אי פעם בניכר. הפעם הוא הולך לכיוון אחר לגמרי מזה שהיה באותו להיט, ומגיש דרמה מופשטת ברוח המודרניזם האירופאי: סיפורו של אדם שלפתע, בלי סיבה מוסברת, מתחיל להסתכל על חייו אחרת - ואולי אלה בכלל לא חייו שלו?

בימוי: ערן קולירין. משחק: דב נבון, רותם קינן, שירלי דשא (95 דקות).

איפה ומתי רואים את "ההתחלפות"?

זה בוודאי המקום

סרט מסע בכיכובו של שון פן, המגיע לאקרנים בישראל כשנה לאחר הקרנתו הראשונית במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן.

פן מגלם כאן זמר רוק גלאמור מזדקן, שעדיין מקפיד להתאפר מדי בוקר. יום אחד הוא עוזב את אשתו ואת ביתו בדבלין ויוצא למסע חיפוש ברחבי ארצות הברית אחר הקצין הגרמני שעינה את אביו במכנה הריכוז, מה שמוביל אותו להרפתקה מלאת הפתעות. עוד משתתף, בתפקיד קטן אך מרכזי: לירון לבו.

בימוי: פאולו סורנטינו. משחק: שון פן, פרנסיס מקדורמנד, הארי דין סטנטון, לירון לבו, דיוויד ביירן (111 דקות).

איפה ומתי רואים את "זה בוודאי המקום"?

קוריולאנוס

הסרט העלילתי הארוך הראשון שביים השחקן הוותיק רייף פיינס, שגם מככב בו. לשם עבודת הביכורים שלו, הוא בחר לעבד מחזה פחות מוכר של שייקספיר, שפיינס גילם בעבר את גיבורו על במות לונדון.

אותו גיבור הוא הגנרל הרומי הכוחני שבשמו נקרא הסרט - אחד שאין מענה לכוחו בשדה הקרב, אך בשדה הציבורי הוא חלש הרבה יותר, דבר המוביל לנפילתו ההדרגתית.

בימוי: רייף פיינס. משחק: רייף פיינס, ג'סיקה צ'סטיין, בריאן קוקס, ג'רארד באטלר, ונסה רדגרייב, ג'יימס נסביט, לובנה אזאבל (123 דקות).

איפה ומתי רואים את "קוריולאנוס"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully