וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי קימל לברק אובמה: "מה העניין עם מעשני מריחואנה?"

29.4.2012 / 9:17

מנחה תוכנית הלילה המצוין הנחה גם את סעודת הכתבים השנתית עם נשיא ארצות הברית ותהה, למעשה, למה עישון המריחואנה לא הופך לחוקי. צפו בקטע המלא

סעודת הכתבים השנתית היא לא רק ההזדמנות של נשיא ארצות הברית לעשות קצת שמח, אלא גם אירוע מדובר של תעשיית הבידור האמריקאית בו יכולים לינדסי לוהן וקים קרדשיאן לשבת באותו אולם לצד ג'ורג' קלוני וכמובן עם נשיא ארה"ב. השנה הנחה את האירוע ג'ימי קימל, המנחה הבולט כרגע של תוכניות הלילה בארה"ב, שינחה גם את טקס האמי הקרוב.

מבין הרגעים הבולטים של הערב, תהה קימל מדוע הממשל מקשה על מעשני מריחואנה רפואית ובכלל, מדוע עישון מריחואנה לא הופך חוקי. "מעשני מריחואנה גם מצביעים", אמר קימל. "לפעמים זה קורה שבוע אחרי הבחירות, אבל הם עושים את זה". לאחר מכן שאל מי באולם לא עישן מריחואנה ולאחר שמעט ידיים הורמו אמר קימל "מריחואנה זה משהו שלאנשים נורמליים אכפת ממנו".

התצוגה המלאה של קימל:

קימל ניצל את ההזדמנות וסיפר לא מעט בדיחות על חשבונו של נשיא ארה"ב, שלקח את הנושא בקלות ובסופו של דבר החליק היי-פייב למנחה: "אתה לא יכול לשמוע בדיחות שלי על השירות החשאי", אמר קימל בהקשר לפרשת המין בה עסקה אמריקה באחרונה. "אז תכסה את האוזניים, אם זה אפשרי בכלל". "אתה יכול להיות שחור, כמו הנשיא אובמה, או לבן, כמו הנשיא אובמה או אדום - כמו האג'נדה של הנשיא אובמה", הוסיף קימל. "אומרים שדיפלומטיה זה עניין של מקלות וגזרים ומאז שמישל אובמה הגיעה לבית הלבן - כך גם ארוחת הערב". האכזרית מכולן היה המשפט הבא של קימל: "זוכר שכל המדינה התכנסה סביבך בגלל תקווה למחר טוב יותר - זה היה קורע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully