וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

10.5.2012 / 1:40

להיט הענק "הנוקמים" מגיע לשבור קופות גם בישראל מסוף השבוע הקרוב, יחד עם שתי דרמות צרפתיות אקטואליות, סרט תעודה על בוב מארלי וגם קומדיה רומנטית אחת

הנוקמים

הסרט שרבים מחובבי ז'אנר גיבורי-העל חיכו לו בקוצר רוח: זאת, כיוון שהוא מאחד את כל גיבורי הקומיקס הגדולים של מארוול להרפתקה גדולה אחת.

וכך, הסרט משלב את כוחותיהם של קפטן אמריקה (כריס אוונס), הענק הירוק (מרק רופלאו), תור (כריס המסוורת), איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), הוקאיי (ג'רמי רנר), ורבים אחרים, שחייבים להציל את העולם מפני איום קיומי.

בהתאם לציפיות, במדינות שבהן הופץ הסרט לפני ישראל הוא שבר שיאים קופתיים, ובסיכומו של דבר הוא צפוי להפוך אחד הלהיטים הגדולים אי פעם.


בימוי: ג'וס ווידון. משחק: רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, מרק רופאלו, כריס המסוורת, כריס אוונס, ג'רמי רנר, סמואל ל.ג'קסון (142 דקות).

איפה ומתי רואים את "הנוקמים"?

מארלי

סרט תעודה על האליל המנוח בוב מארלי, המגיע לאקרנים לאחר הקרנת הבכורה המקומית שלו במסגרת פסטיבל דוקאביב. מסמך זה, שנעשה בתמיכת בני משפחתו של הג'מייקני המנוח, משלב ראיונות חושפניים עם נשותיו, עם כמה מ-12 ילדיו ועם רבים נוספים שהכירו אותו מקרוב. כך אנחנו סוקרים מכל הזוויות את הדמות האגדית, שהולידה תרבות, שפה וזרמים חדשים שהשפעתם מהדהדת בכל גם שנים לאחר מותו

בימוי: קווין מקדונלד (144 דקות).

"מארלי": איפה ומתי רואים?

הכיבוש

סרט ביוגרפי-עלילתי המתאר את דרכו של ניקולה סרקוזי לנשיאות צרפת. הדרמה מגיעה לישראל כשנה לאחר שהוקרנה לראשונה במסגרת פסטיבל קאן 2011, ועוררה מן הסתם רעש רב במולדתה בשל הנושא הפרובוקטיבי - זו הפעם הראשונה בתולדות המדינה שנעשה סרט על נשיא המדינה בעודו מכהן.

בימוי: קסבייה דורינז'ה. משחק: דניס פודלידס, ברנר לה-קוק, היפוליט ז'יררדו (144 דקות).

"הכיבוש": איפה ומתי רואים?

פשע לא מאורגן

דרמת מתח צרפתית על שלושה חברי ילדות, תושבי מרסיי, הכורעים תחת עול המשבר הכלכלי ונאלצים לקחת את החוק לידיים כדי שיצליחו לגמור את החודש.

בימוי: כריסטוף רוג'יה. משחק: איוון אטאל, קלוביס קורניאק, מת'ילד סנייה, סלין סאלט (107 דקות).

איפה ומתי רואים את "פשע לא מאורגן"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חמש החברות האחרונות שלי

קומדיה אירית זניחה שהופקה כבר לפני שלוש שנים ורק עתה מגיעה לישראל, וזאת עוד לאחר שלא הופצה כמעט בשום מקום בעולם. הסרט עוסק ברווק שיוצא למסע בעקבות כל האקסיות שלו כדי להבין למה הוא תמיד לבד.

בימוי: ג'וליאן קמפ. משחק: מייקל שין, נעמי האריס, ססיל קאסל, ג'יין מארץ', ברנדן פטריקס (87 דקות).

איפה ומתי רואים את "חמש החברות האחרונות שלי"?

  • עוד באותו נושא:
  • הנוקמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully