וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן, יהודית רביץ והיהודים ביום הסטודנט בתל אביב

רוני אפרת

2.5.2012 / 0:25

ליין אפ מרשים ביום הסטודנט של האוניברסיטה עם גפן, רביץ, היהודים, מוניקה סקס, הדג נחש, בית הבובות ועוד

אירועי יום הסטודנט בתל אביב מהווים מידי שנה את הדגל לאירועי יום הסטודנט בכל הארץ ולפי הליין - גם השנה. האירוע יתקיים ב-24 במאי, ויכלול לראשונה ארבע בימות מופעים.

בבמה המרכזית יופיעו היהודים, מוניקה סקס, גיא ויהל (The Voice), הדג נחש, אביב גפן ויהודית רביץ. בבמה השנייה יופיעו בית הבובות, לאויזה, רוצי בובה, LEFT, The angelcy, אלון עדר, נדב אזולאי, קוב, בנידיקט, כל החתיכים אצלי, Raw Men Empire, ו- Electric Zoo. הבמה השלישית תהווה מתחם סלסה, ואילו הבמה הרביעית תתקיים בשיתוף עם חברות ההפקה והמועדונים Kids Up Late, ADD, רדיו EPGB, דלי, הדואר, הבלוק והחתול והכלב. בנוסף, יתקיימו גם מסיבת אוזניות, מתחם סרטים, סדנאות יין, והקרנה של גמר ליגת המכללות בכדורסל. מחיר הכרטיס יעמוד על 35 שקלים, ולסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת לוינסקי ומכללת תל אביב-יפו, הכניסה חינם.

"ערכנו בדיקות עם הסטודנטים מי האמנים העדיפים עליהם", מספר גיל גולדנברג, מנכ"ל חברת "נכס" המפיקה את האירוע בעבור אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, "הן במסגרת סקר רשמי והן בקבוצות מיקוד של אגודת הסטודנטים. בצד האומנים הידועים אנו נותנים הזדמנות ליוצרים צעירים ומעניינים להופיע בפני עשרות אלפי סטודנטים. אשתקד הגיעו כ-70,000 איש ואנו צופים כי השנה יגיעו כ-80,000".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully