וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך מרמרי לא יכהן כנשיא בצלאל

רוני אפרת

2.5.2012 / 22:51

מרמרי, שנבחר ע"י ועדת החיפוש לתפקיד, הסיר את מועמדותו לאחר שנודע כי הוא אינו עומד בקריטריונים לתפקיד נשיא אקדמיה כפי שנקבעו בהחלטת המל"ג

חנוך מרמרי, שנבחר לכהן כנשיא בצלאל, הודיע הערב (רביעי) ליו"ר הועד המנהל של בצלאל, עו"ד צבי ברק, על הסרת מועמדותו לתפקיד.

בעקבות פרסום בעיתון "הארץ" נודע כי מרמרי לא השלים את לימודי התואר הראשון שלו והוא אינו עומד בקריטריונים שקבעה המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) לתפקיד נשיא אקדמיה. בישיבת הוועד המנהל הוחלט כי לנוכח הנסיבות שנוצרו, יתקשו להגן על מועמדותו של מרמרי מול התנגדות המל"ג.

במכתב שהעביר לחברי הוועד המנהל לקראת הדיון, הודיע מרמרי כי הוא מוכן להסיר את מועמדותו כדי לא לשבש את חילופי הנשיאים במועד. מרמרי, שנבחר על ידי ועדת חיפוש ומועמדותו אושרה ב-28 במרץ על ידי הוועד המנהל של האקדמיה, כתב במכתבו: "אם חברי הוועד המנהל יחליטו לתת משנה תוקף להחלטתם שאישרה את מועמדותי לנשיא ולהמליץ לחבר הנאמנים על אישור המינוי, אמשיך בהכנותיי לכניסה לתפקיד. החלטה אחרת – או העדר החלטה – תהיה מבחינתי סיבה להסרת מועמדותי". הוועד המנהל הודה לו שהסכים להעמיד את מועמדותו לתפקיד הנשיא, והחליט על הקמת ועדת חיפוש חדשה.

מרמרי, מאנשי התקשורת והעיתונות הבכירים בישראל, אמור היה להחליף את פרופ' ארנון צוקרמן, המכהן כנשיא האקדמיה מאוקטובר 2003. מינויו היה אמור להיכנס לתוקף החל משנת הלימודים הבאה, תשע"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully