וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "האח הגדול" משיבה למלחמה

7.5.2012 / 9:33

מפיקי "האח הגדול" זועמים על ריאליטי מתחרה בטענות להעתקה ודרמה על פי ספר מופת חוטפת בעיטה לא צפויה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

תעשיית הטלוויזיה האמריקאית עומדת בפני מלחמת ריאליטי גדולה: המחלקה המשפטית של רשת CBS, המשדרת את "האח הגדול" בארה"ב, שלחה השבוע מכתב אזהרה לרשת המתחרה ABC בטענה שהאחרונה העתיקה את הפורמט המצליח שלה לפיילוט החדש והמדובר "בית מזכוכית".

במסגרת התכנית, שעתידה לעלות ביוני הקרוב, יוכנסו 14 משתתפים לבית אחד ויצטרכו להתמודד אחד נגד השני במשימות שונות על פרס של 250,000 דולרים. הבית בו יגורו המתמודדים הוגדר על ידי הרשת כ"מוזר לחלוטין ועשוי לעילה", והוא ירושת במצלמות שפועלות 24 שעות ביממה. כמו כן, יוכלו הצופים בבית להחליט על גורל המתמודדים ולעזור למתמודד האהוב עליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שמביט בי מאחור. לוגו "האח הגדול" ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בבוטות הראויה ביותר אנחנו מוכרחים להתריע כי ABC וכל המעורבים בהפקת התכנית 'בית מזכוכית' עושים זאת על אחריותם האישית אם הם בוחרים להמשיך בכך", כתבו ב-CBSבמכתב אזהרה שנשלח למנהלי הרשת המתחרה. "ABC השתמשה באלמנטים זהים שמהווים את כל מהותה של 'האח הגדול', והעתיקה אותם לתכנית 'Glass House' תוך הפרת זכויות יוצרים קלאסית". ABC טרם הגיבה למכתב, אבל אם עליית "בית מזכוכית", במקביל לעונה חדשה של "האח הגדול" ב-CBS, אנחנו עתידים לחתיכת מלחמה על הצופה האמריקאי.

המיותר: איך "התיקונים" עטורת הכוכבים חטפה בעיטה?

זה מספר חודשים שבהוליווד מדברים על "התיקונים" – סדרה חדשה ומבטיחה על פי רב המכר המופתי של ג'ונתן פרנזן שעוטרה לה בשלל כוכבים כמו מגי ג'ילנהול, יואן מקגרגור ודיאן ווסט והופקה על ידי בכירים כמו נוח באומבך וסקוט רודין. לכן, כאשר הודיעה השבוע רשת HBO כי היא מוותרת על הפרויקט היוקרתי, הורמו מספר גבות. איך ייתכן שפרויקט כל כך מדובר, כזה עם 19 פרסי אמי מובטחים עוד לפני שנראה פריים ממנו, נשאר ללא רשת שתשדר אותו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ונתן פרנזן. Joe Kohen, GettyImages
אולי עם "חירות" זה יילך טוב יותר. ג'ונתן פרנזן/GettyImages, Joe Kohen

ככל הנראה, הניסיון להביא את הקסם של הספר למסך – ניסיון שנעשה גם עבור המסך הגדול ללא הצלחה, לא נחל הצלחה יתרה גם במקרה הזה. על פי השמועות, הרשת אהבה את המשחק בסדרה, אולם ההחלטה הגיעה בעקבות הקושי בלספר סיפור שקופץ בכל רגע בין עבר ועתיד. בעוד שזה יכול לעבוד בספר, אלו מעברים שמקשים מאוד על הצופים לעקוב אחריהם. הרשת דווקא רכשה השבוע פיילוט אחר מלא כוכבים – דרמת המשטרה החדשה "True Detective" בכיכובם של מתיו מקונוהי ו-וודי הארלסון, אולם הבהירה כי לביטול "התיקונים" אין קשר לקניית הדרמה החדשה.

הביזאר: אשטון קוצ'ר גזען?

אשטון קוצ'ר מצא את עצמו השבוע במרכז שערורייה ביזארית למדי: כוכב "שני גברים וחצי" ומדורי הרכילות צילם לאחרונה פרסומת רשת למותג החטיפים "Popchips", בה הוא נראה מחופש לארבע דמויות שונות: אשת אופנה, דרומי מקועקע, סטלן והודי. הדמות האחרונה היא זו שהצליחה לעורר מהומה רבתי; בפרסומת נראה קוצ'ר כאשר הוא מכוסה באיפור חום ומכנה עצמו ראג' – מפיק בוליוודי ש"מחפש אהבה".

הפרסומת עוררה את זעמם של יוצאי הודו רבים שדרשו להוריד את הפרסומת מיד בטענה כי היא גזענית. הפרסומת אכן ירדה, ומהחברה נמסר בתגובה כי ארבע הדמויות נועדו "לעורר כמה צחוקים ומעולם לא התכוונו להפוך איש לסטריאוטיפ או להעליב אף אחד". עוד נמסר כי החברה מקווה ש"אנשים יוכלו ליהנות ממנה ברוח בה היא נעשתה".

ליהוק שיחוק: ג'ול תהיה אשתו של ג'וני קאש, רוב לאו במשפט קייסי אנתוני

הזמרת ג'ול לוהקה השבוע לסרט חדש של רשת Lifetime על חייה של זמרת הקאנטרי ואשתו של ג'וני קאש, ג'ון קרטר קאש. הסרט יעקוב אחר חייה של הכוכבת מהימים הראשונים ועד לחיי הנישואים הסוערים עם קאש. על אותו תפקיד כבר זכתה בעבר השחקנית ריס וויתרספון בפרס האוסקר (בסרט "Walk the Line"), אולם למרות הצלחת הסרט ההוא החליטה הרשת לצלם סרט נוסף אודות חייהם של בני הזוג, הפעם מהזווית הנשית. צילומי הסרט יחלו בקיץ באטלנטה והסרט צפוי לעלות לקראת סוף שנת 2012.

ג'ול. Jason Merritt, GettyImages
אשתו של ג'וני קאש? יש ליהוקים מוזרים מאלו. ג'ול/GettyImages, Jason Merritt

מי שעוד לוהק לסרט טלוויזיה אחר של רשת Lifetime הוא השחקן רוב לאו ("הבית הלבן", "מחלקת גנים ונוף") שיגלם את התובע בסרט על משפטה של קייסי אנתוני – מי שהואשמה שגרמה למותה של בתה הקטנה ולבסוף זוכתה מחמת הספק. לאו יגלם את ג'ף אשטון, בסרט שיעקוב אחר הדרך בה בנה התובע את התיק בו לבסוף הפסיד.

לינק לעת צרה: החיים ב"משפחה מודרנית"

"משפחה מודרנית" מגיעה בקרוב לסוף עונתה השלישית וכדי שלא תבלו קיץ שלם בגעגועים (וכשיימאס לכם מהשידורים החוזרים, כמובן) הבאנו לכם את הלינק הבא: כאן תוכלו למצוא את האלבום המשפחתי של משפחת דנפי-פריצ'ט ובו תמונות, קטעי וידאו וסיפורים מאחורי הקלעים מאוגדים באלבום אינטראקטיבי מקסים אחד.

כנסו לאלבום

סרטון השבוע:

חבורת "Funny Or Die" הצליחה לאחד מרבית מכוכבי הסדרה המיתולוגית "הבית הלבן" למערכון משעשע במיוחד שנוצר עבור הארגון "Everybody Walk" – ארגון ששם לו למטרה להקים את אמריקה על הרגליים בסגנון המהיר והאנרגטי שהמציא יוצר "הבית הלבן", ארון סורקין. צפו בנוסטלגיה בסי ג'יי קרייג (אליסון ג'אני), צ'רלי (דולה היל) והנשיא ג'ד ברטלט (מרטין שין) עושים את ה-"walk-and-talk" המפורסם של הסדרה.

גם לכם יש חדשות מהטלוויזיה האמריקאית? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully