וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: שופטי "The Voice" נדרשים להיות רעים יותר

7.5.2012 / 7:45

המנטורים בגרסה הבריטית, בהם טום ג'ונס ו-וויל איי.אם מהבלאק אייד פיז מואשמים בהפסד לסיימון קאוול בשל נחמדות יתר בשלב המופע החי. נשמע מוכר?

בגרסה הבריטית של "The Voice" כבר חגגו את ההישג הבלתי אפשרי: נצחון קבוע במוצאי שבת על "Britain's Got Talent", תוכנית הכשרונות הסופר המצליחה שמוביל סיימון קאוול עם לא מעט סנסציות, מכלב רוקד ועד ילד בן 9 שמתמוטט מול המצלמות.

את הגרסה הבריטית מובילים טום ג'ונס, וויל איי.אם מהבלאק אייד פיז וכוכבת הפופ ג'סי ג'יי. בשלבי האודישנים והכיסאות המסתובבים, זכתה התוכנית לרייטינג מצוין והותירה מאחור את קאוול המתחרה. אלא שעתה, בשלב השידור החי, איבדה התוכנית כמיליון צופים בשבוע והיא שוב מפגרת אחרי קאוול. הסאן מפרסם כי מפיקי התוכנית מאשימים את המנטורים על כך שהם נחמדים מדי: "לצופים פשוט נמאס מזה", אמר מקור אחד. "הזמרים לא כאלה טובים והשופטים נחמדים אליהם מדי".

המנטורים בפעולה ב-"The Voice" הבריטי:

הבעיות ב-"The Voice" הבריטי מזכירות למדי את אלו שצצו בגרסה הישראלית של התוכנית, שעלתה ברשת בתחילת 2012 והסתיימה בנצחונה של קטלין רייטר. גם בישראל הואשמו המנטורים שלומי שבת, שרית חדד ורמי קליינשטיין בנחמדות יתר, לעומת אביב גפן שגנב את ההצגה שבוע אחרי שבוע. אמנם "The Voice" לא קיבלה תחרות משמעותית מולה, אך הרייטינג כן ירד משבוע לשבוע.

"הבוסים אמרו למנטורים להקשיח את העמדות שלהם", אומרים בסאן הבריטי על "The Voice" המקומית. "הם נדרשו להגיד את מה שהם חושבים, אפילו אם זה יעצבן אנשים". עתה נראה מה יעשו בעונה הבאה של "The Voice" בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully