וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העולם מצחיק": מי נזף באלי פיניש?

יוני פרוים

9.5.2012 / 18:50

סרטו החדש של שמי זרחין, "העולם מצחיק", מקבץ קאסט נדיר של כוכבים. אלי פיניש ושלומי קוריאט מספרים על בית הספר שעשה להם זרחין וגם על המעבר מצחוק לדמע

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט, קריינות: עינב שיף)

שמי זרחין ("הכוכבים של שלומי", "אביבה אהובתי") חוזר שוב לאהובתו הקולנועית טבריה ומספר בסרטו החדש "העולם מצחיק" סיפור פסיפס על דמויות שונות שמתחברות דרך סדנת כתיבה שמתקיימת בספריה העירונית. כוכבי הסרט התאספו להקלטת שיר הנושא שלו, "זאת שמעל המצופה" של דני סנדרסון, ובדרך סיפרו חוויות מהצילומים לוואלה! תרבות. הסרט עצמו יעלה לאקרנים ב-14 ביוני והוא צפוי להיות שובר קופות מקומי.

בעלילת הסרט נפגשים צעיר שמתעורר אחרי תשע שנים שהיה בתרדמת ואינו קולט שהוא כבר לא ילד; אישה שמגלה שהיא בהריון מפתיע מאוד; גבר שמנסה להציל את אהובתו על ידי איחוד בלתי אפשרי של "הגשש החיוור" ועוד גלריה של דמויות מצחיקות-עצובות.

מלבד אלי פיניש ושלומי קוריאט, שהתוודו לפני וואלה! תרבות ש"קיבלו נזיפה משמי זרחין", אפשר למצוא על הסט עטור הכוכבים גם זאב רווח, רותם אבוהב, אסי לוי, דרור קרן, רותם זיסמן, אולה שור סלקטר, ישראל קטורזה ועוד רבים וטובים אחרים שהתגייסו עבור שמי זרחין. "העולם מצחיק" יסגור את פסטיבל קולנוע דרום.

"העולם מצחיק" - לטריילר ולפרטים נוספים

"העולם מצחיק" - האת אתם מחכים לסרט החדש של שמי זרחין? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully