וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 26: ניל יאנג וקרייזי הורס חוזרים מחוספסים מתמיד

9.5.2012 / 7:55

אחרי תשע שנים ניל יאנג וקרייזי הורס שוב ביחד עם קליפ ראשון מאלבום חדש והקריבז קופצים לניינטיז עם אחד מאלבומי השנה. קיץ 2012 מתחיל עכשיו

"The Cribs - "In the Belly of the Brazen Bull

The Cribs. Simone Joyner, GettyImages
הקריבז בפסטיבל רדינג 2012/GettyImages, Simone Joyner

השבוע האחרון עמד בסימן אחד מהאלבומים שכבר יכולים לשריין לעצמם מקום מכובד ברשימת האלבומים הגדולים של 2012, ומדובר כמובן בחדש של הקריבז. החמישי של האנגלים, להקה שבמולדתם או שאתה אוהב או שאתה שונא, הוא אלבום גיטרות לא מתוחכם, לא פורץ דרך, לא מושיע של אף אחד ושום דבר, סתם אלבום רוקנרול מצוין שעושה כבוד לזמן שלכם. גם הוא, כמו לא מעט אחרים מאז תחילת השנה, ובהחלט מותר להכריז על טרנד, מקעקע על זרועו לב ובתוכו המילה "ניינטיז". ייתכן שלעובדה שהאלבום הופק על ידי מפיק העל דייב פרידמן יש דיסטורשן בדבר, גם סטיב אלביני עשה כאן סיבוב ובטח לא הפריע לנוסטלגיה, ובכל מקרה, התוצאה משמחת. 14 השירים כאן מזכירים מלא דברים, אפילו, למשל, את פייבמנט, והנה ארבע הוכחות.

"Uptight"

"Butterflies"

"I Should Have Helped"

"Arena Rock Encore with Full Cast"

"Passion Pit – “Take A Walk

הסינגל החדש של פאשן פיט הוא פשוט להיט מתחילתו ועד סופו. חזרה מבורכת של הסינת'-רוקרים ממסצ'וסטס, שיוציאו את אלבומה השני, "Gossamer", ביולי. שנאמר: קיץ 2012 התחיל עכשיו (למרות שאלה מילים ממש לא שמחות).

"Silversun Pickups - "Skin Graph

"Neck of the Woods", האלבום החדש של הקליפורנים, שעושים סוג של שוגייז סמאשינג פאמפקינזי, דורש כמה וכמה האזנות כדי לחלחל. אני חושב שהוא פחות טוב מקודמו, "Swoon", שמאד אהבתי, אבל גם ככה יש בו לא מעט היילייטס. כמו זה למשל.

כאן אפשר להקשיב לאלבום כולו

ניל יאנג וקרייזי הורס - "Oh Susannah"

קליפ ראשון לשיר קלאסי מתוך "Americana", האלבום החדש של ניל יאנג וקרייזי הורס, הראשון שלהם מזה תשע שנים, שייצא ביוני. תשכחו מהרקדן ההוא מהקליפ של הבלאק קיז, כאן מחכה לכם הדבר האמיתי.

סאונדגרדן - "Live to Rise"

קליפ חדש גם לסינגל הקאמבק (הלא מספיק טוב, שלא לומר הניקלבקי מדי) של סאונדגרדן, מתוך הפסקול של "הנוקמים". מצד שני, השיר לא מפריע להתרגש מהמראה המחודש של הרביעיה ביחד. קים טהיל לנצח.

"Brad – "A Reason to be in my Skin

אלבום חדש, חמישי, "United We Stand" שמו, ללהקה שאיתה סטון גוסארד נואף בפרל ג'אם. הקול הקסום של שון סמית' ממשיך לעבוד ומעורר בי בעיקר נוסטלגיה לימי "Buttercup" ו-"Screen", מאסטרפיסים בזכות עצמם. הנה דוגמא.

"Milo Greene – "Don't You Give Up On Me

שיר יפהפה של להקת האינדי-פולק הזאת מאל.איי, שתוציא את הבכורה שלה ביוני. נמשיך לעקוב.

"Sad Baby Wolf – “Everything Is

שני אקס חברים בשינז הקימו להקה חדשה בעלת שם עצוב ועשו קאבר ממש יפה לשיר הזה של Neutral Milk Hotel .

"Twin Shadow – "Five Seconds

מישהו קרא לשיר הזה של ג'ורג' לואיס ג'וניור מפגש בין הקיור לפרינס. די מדויק. ביולי יוצא האלבום השני שלו, "Confess", ואם זה הכיוון, צפויה מסיבה.

קולדפליי - "Fight for your Right"

עולם המוזיקה כולו ספד השבוע לאדם יאוך מהביסטי בויז, ואחד מרגעי הפרידה היותר מרגשים הגיעו, איך לא, מכריס מרטין וקולדפליי, שביצעו בהופעה שלהם בהוליווד בול את הגירסה הקולדפלייאית שלהם לאחד מהקלאסיקות הגדולות של הביסטיז. הנה, למי שפספס.

תורידו כאן

אדם יאוך: הרגעים הגדולים של הגאון מהביסטי בויז
עולם המוזיקה נפרד מאדם יאוך: ”חלוץ אמנותי אמיתי”
ביסטי בויז: להתגעגע להרכב שנתן בשבילנו את הכל

פצצה מהעבר

Candlebox תמיד היתה האחות המכוערת של אריות סיאטל. בעולם שכלל את נירוונה, פרל ג'אם, סאונדגרדן ואליס אין צ'יינז זה היה לא נכון לחבב אותה, אבל בכל הקשור למכירות ופופולריות הרביעיה לא נותרה הרבה מאחור. עכשיו כבר מותר להודות ש-"Far Behind", שנכתב לזכרו של אנדרו ווד, סולן mother love bone שמת ממנת יתר, היה אחד השירים שהכי אהבתי ב-1993.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully