וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "מחולוהט" 2012 יוצא לדרך

רוני אפרת

8.5.2012 / 11:20

אירוע המחול הבינלאומי המתקיים בכל שנה בישראל יתרחש גם השנה בחודשים יולי-אוגוסט ויכלול מופעי בכורה מסקרנים

אירועי פסטיבל המחול "מחולוהט" יתקיימו החל מתאריך 2 ביולי ועד 30 באוגוסט, וישתתפו בו יוצרים בכל הגילאים בסגנונות שונים. השנה יועלו כ-50 עבודות של יוצרים ולהקות ישראליים ומתוכן שמונה בבכורה. בנוסף תתקיים מסגרת מיוחדת של "מחול אחר" הנותנת במה ליצירות ביכורים של יוצרים צעירים, ותתפרסם לקראת הפסטיבל. "היצירות מראות לאורך השנים את הדרך של ניסוי וחיפוש אחר "אני" משלהם שעוברים היוצרים", אומר יאיר ורדי מנכ"ל סוזן דלל, "התמונה העולה היא של מחול ישראלי מרתק המתרחב ומתפתח לכיוונים שונים והוא בעל קולות וצבעים מגוונים ורב תחומיים. לא סתם הוא זוכה להכרה בינלאומית באיכותו".

במסגרת הופעות הבכורה יעלו "סרבוס" של יורם כרמי ללהקת המחול "פרסקו", "Black Fairytale" של יוסי ברג ועודד גרף, "עולם הצעצועים של דניאל" של להקת המחול "קמע", "אוכלים: סיפור אהבה" של להקת המחול "קולבן דאנס", היצירה Hunted by The Future" של הרקדנית טליה פז יחד עם נייג'ל צ'רנוק והמרכז למחול עכשווי בציריך, וכן תערוך הכוריאוגרפית עפרה אידל דואט נשי עם ונדר רוסנו ביצירתה "off-line". גם בפלמנקו תתקיימנה שלוש בכורות: "Illusions" של הרקדנית כרמל נתן-שלי, "ת??ק?ד??ימ?י-ט?אקו?ן" של יעל טל, וגם Tiempo de Maripoza"" של להקת הפלמנקו "רמנגאר ".

בנוסף לבכורות, יעלו מרבית מופעי המחול מן השנתיים האחרונות בארץ, על ידי היוצרים והלהקות בישראל. אירוע נוסף יציין חמישים שנות עשייה של יוצרת המחול המודרני רנה שיינפלד, במסגרתו יתקיים המופע "בך", בביצוע רנה ולהקתה ובהשתתפות גיל שוחט שילווה בנגינת באך על הפסנתר.

  • עוד באותו נושא:
  • מחולוהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully