וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולייטה נגד מנהלה, גילי מסאמי: נדחתה הבקשה לבוררות

עינב שיף

9.5.2012 / 13:55

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה את בקשתו של מסאמי, מנהלה לשעבר של ג'ולייטה, למנות בורר בסכסוך ביניהם

נמשך הסכסוך בין ג'ולייטה למנהלה לשעבר, גילי מסאמי: נציגי השניים, שפצחו במסכת האשמות הדדיות, כשג'ולייטה טענה בין השאר כי מסאמי מנע ממנה כסף והתייחס אליה בזלזול ואילו מסאמי טוען כי כספים שהשקיע לא הוחזרו לו, נפגשו בבית המשפט המחוזי בפתח בתקווה בדיון בבקשת מסמי למנות בורר בתיק.

השופט דחה את בקשתו של מסאמי וטען כי אין למנות בורר במקרה הזה, מכורח הסכמי שותפות הקיימים בינו ובין ג'ולייטה וכן מעורבותה של אשת העסקים ארלן שרון. "בדרך כלל, בתי המשפט ייעתרו לבקשת מינוי בורר שכן בכך מקיימים הם את רצון הצדדים", כתב השופט בהחלטתו, "אולם בנסיבות מקרה זה כפי שפורטו לעיל, לא מצאתי מקום כי קיימת אפשרות להיעתר לבקשת המבקש".

הסכסוך בין השניים פרץ ברעש גדול לאחר שג'ולייטה האשימה את מסמי בהתנהגות לא ראויה כלפיה. "כבר לא יכולתי יותר. הוא החליט בשבילי הכל, יש הרבה דברים שאני לא יכולה לפרט אותם מתוך כבוד לגילי מסאמי", אמרה אז ג'ולייטה. "מבחוץ זה נראה ורוד ויפה אבל בפנים היתה התנהלות ואי סדרים שגיליתי והחלטתי לשים לזה סוף".

"הבקשה למינוי בורר נבעה מהרצון להימנע מפומביות הדיון ומהצבע הצהוב", מסר עורך דינו של מסאמי, חגי שטורווייס. "לצערי, הצד השני חושב אחרת ונדע להתמודד גם בבית המשפט".

"אנחנו שמחים מאוד על החלטת בית המשפט", מסר עורך דין גיל בר זוהר, המייצג את ג'ולייטה. "ג'ולייטה כרגע מתרכזת בעבודה ובקריירה שלה וטרם תבענו אף אחד". עוד הוסיף בר זוהר ואמר על דבריו של עו"ד שטורווייס: "יש בתי משפט בישראל. השופט לא קיבל אף טענה שלהם וזה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully