וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה הניג: "מאז שאני לא באנסמבל הרצליה אני לא יודעת מי הם"

רוני אפרת

11.5.2012 / 19:16

אופירה הניג, שהודחה מניהול אנסמבל הרצליה סגרה מעגל עם נצחון ענק בפרסי התיאטרון ואמרה: "כבר שנים שאני ודומים לי לא מועמדים אפילו לטקס כזה"

הבמאית אופירה הניג, שנמצאת זה עתה בדרכה מלונדון לברלין, לא נכחה בטקס פרסי התיאטרון לשנת 2011, בו זכתה ההצגה בבימויה "יוליסס על בקבוקים" בפרס המחזה המקורי הטוב ביותר, ובפרס המחזאי הטוב ביותר לגלעד עברון. אחרי הפיטורים הקשים מתיאטרון אנסמבל הרצליה, בו טענו כי הצגותיה הלא-מסחריות מרחיקות קהל, היא מוכיחה כי גם מחזה אמנותי מסוגל לזכות בפסלונים.

"אני לא משתמשת במילה נצחון", היא אומרת בשיחה עם וואלה! תרבות "אני רק שמחה שהאמנות, בסופו של דבר, מקבלת הערכה ומקום. כבר שנים שאני ודומים לי לא מועמדים אפילו לטקס כזה, ואני גם חושבת ששחקן לא צריך פרסים כדי ליצור. אני מקווה שהיוצרים בארץ ימשיכו ליצור מתוך יצירה ולא מתוך הרצון לזכות בפרסים, ורק מצטערת שחאליפה (נאטור, כוכב ההצגה, ר.א) לא זכה בפרס השחקן, כי מגיע לו".

גם תיאטרונים כמו הבימה, או אנסמבל הרצליה, לא נכחו בטקס השנה.

"הרצליה? מה זה תיאטרון הרצליה? מאז שאני לא שם אני לא יודעת מי הם".

את הפרויקט הבא שלה היא מעדיפה לנהל בין שוויץ, גרמניה ואנגליה, "עם השחקנים שלי מתיאטרון הרצליה שעזבו איתי ביחד. זה פרויקט בינלאומי שהבכורה שלו תהיה בברלין בשנה הבאה. אני מאמינה שעוד אדבר באריכות על הנושא בבוא הזמן". בינתיים, היא מוסרת ברכות לכל שותפיה ליצירה בהצגה "יוליסס על בקבוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully