וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כל הסדרות שבוטלו וחודשו

14.5.2012 / 11:50

כל הסדרות שבוטלו וחודשו, האוורד סטרן נכנס בבריטני ספירס ושרה ג'סיקה פארקר מגיעה ל-"glee": שבוע עמוס למדי בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מי הצליח לשרוד? הכל על הסדרות שחודשו ובוטלו

עונת האביב מביאה איתה בשורה של התחדשות - גם בטלוויזיה. הרשתות הגדולות עשו השבוע את הניפוי הסופי לקראת השנה הבאה והודיעו אילו סדרות ימשיכו לקבל משבצת שידור להנאת הצופים ואילו יקבלו את הגרזן.

נתחיל בחדשות הטובות, כלומר הסדרות שיזכו לעונה נוספת: רשת ABC הודיעה השבוע כי הסדרות "משפחה מודרנית", "הכל לטובה", "בגוף ההוכחה", "גבר מי שנשאר אחרון", "הרווק", "האנטומיה של גריי", "מרפאה פרטית", ו-"Once Upon A Time" – יחזרו לעונות נוספות. רשת CBS חידשה, בין היתר, את "איך פגשתי את אימא", "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "CSI לאס וגאס", "האישה הטובה", "המנטליסט", "מייק ומולי" ו"מרוששות".

ב-NBC יחזרו הסדרות "קומיוניטי", "חוק וסדר: מדור מיוחד", "וויטני", "רוק 30" לעונה אחרונה, "סמאש", ו"מחלקת גנים ונוף". FOX תחזיר לעונות נוספות את "איש משפחה", "אבא אמריקאי", "בונז", "Glee", "Touch", "הבחורה החדשה", "לגדל את הופ", "משפחת סימפסון" ו"אקס פקטור". עוד חידושים: "אחת שיודעת", "America's Next Top Model", "יומני הערפד", "משחקי הכס", "Veep", ו"בנות".

ועכשיו - לחדשות הרעות, ובראשן "CSI מיאמי" שאחרי 10 עונות של הורשיו קיין ומשקפי השמש המפורסמים לא תחזור לעונה נוספת ("CSI ניו יורק" ו-" CSI לאס וגאס" לעומת זאת יחזרו). הסדרות "ביצ'יות מבית טוב", "Pan Am" ו-"The River" לא יחזרו לרשת ABC, וכך גם "Ringer" ו-"The Secret Circle" שלא יחזרו לרשת CW. ברשת FOX בוטלו הסדרות "אלקטרז", "I Hate My Teenage Doughter" ו"טרה נובה", ורשת NBC אמרה שלום ולא להתראות ל-"Awake", ל- "?Are You There, Chelsey" (על פי סיפור חייה של צ'לסי הנדלר), ו-"החוק של הארייט".

המיותר: האוורד סטרן מרגיז את ההורים ומסתבך עם בריטני ספירס

השופט הטרי בתכנית הכישרונות "America's Got Talent", האוורד סטרן, לא חיכה זמן רב מדי כדי לנצל את המעמד החדש שלו ולעלוב במי שרק אפשר. הקורבן הטרי: שופטת "אקס פקטור" החדשה, בריטני ספירס. "אני חושב שזו החלטה נהדרת", אמר סטרן במהלך מסיבת עיתונאים בניו יורק בציניות מטרימה לבאות. "בריטני עדיין חושבת שכדור הארץ שטוח. אני לא יכול לדמיין... אני חושב שאנחנו נצפה בה רק כדי לראות אם היא מסוגלת לתפקד בדבר הזה. באשר לביקורת אמיתית, אני חושב שסיימון קאוול ו-LA ריד יעשו את זה. באשר לביקורת אני חושב שבריטני פשוט תשב שם ותמצוץ סוכרייה על מקל בבגדים סקסיים. אני אצפה בזה כדי לראות איזה אסון היא".

האוורד סטרן נכנס גם בג'יי לנו

ואם לא די בשערוריות לשבוע אחד, מועצת ההורים לטלוויזיה החליטה לפתוח בקמפיין נוסף נגד השתתפותו של סטרן – שעשה את הקריירה שלו מקללות ופרובוקציות בתכנית הרדיו שלו – בתכנית המוגדרת "לכל המשפחה". המועצה כינתה בעבר את ליהוקו של סטרן כ"מעשה של ייאוש מצד רשת כושלת" וכעת היא פנתה ל-91 מפרסמים בדרישה שיסירו את החסויות מהתכנית. "סטרן מתאים רק כדי לשפוט נשים צעירות וחסרות ביטחון ולומר אם הן מתאימות לככב בפלייבוי", אמרו ההורים. סטרן לא הגיב לדברים.

הביזאר: הישרדות לרד-נקס בהנחיית סטיב אוסטין

הישרדות – גרסת הדרומיים: רשת CMT הודיעה השבוע על פיתוח חדש בתחום הריאליטי – "Redneck Island", תחרות בין 12 רד-נקס, אותם תושבי החלק הדרומי של ארצות הברית שתמיד מיוחסת להם חיבת נשק מוגזמת וגזענות, הנשלחים לאי בודד להילחם אחד נגד השני על פרס כספי של 100 אלף דולרים.

סטיב אוסטין. Joe Corrigan, GettyImages
אפשר לראות איך הליהוק הזה עובד. סטיב אוסטין/GettyImages, Joe Corrigan

בתכנית בהנחיית המתאבק סטיב אוסטין, יצטרכו המתמודדים – 11 גברים ואישה - לבצע משימות פיזיות ומנטאליות משעשעות אותן יפיל עליהם אוסטין ממקום מסתור מרוחק. כמיטב המסורת, מידי פרק יודח מתמודד והקבוצה תצטמצם עד לכדי רד-נק אחד בר מזל.

ליהוק שיחוק: שרה ג'סיקה פארקר ב-"glee"

רשת FOX תנסה להרים את "glee" בעונה הבאה מהבוץ העלילתי והרייטינגי אליו נקלעה בעונתה השלישית. היא תעשה זאת על ידי שורה של תפקידי אורח, הראשון והבולט שבהם הוא של שרה ג'סיקה פארקר, כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שתשוב למסך הקטן לתפקיד אורח בן פרק אחד לפחות בסדרה.

שרה ג'סיקה פרקר בערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן, 2012. GettyImages
תרים את האווירה? שרה ג'סיקה פארקר/GettyImages

לצד ג'סיקה פארקר, גם קייט הדסון תגיע לסדרה לביקור בן לפחות שישה פרקים, כך אמרו ברשת FOX. בנוסף, "glee" תזכה לשיבוץ בימי חמישי, ככל הנראה אחרי תוכנית התוצאות של "אקס פקטור" שאמורים לסייע לה ברייטינג. מצד שני, אמבר ריילי, המגלמת את מרסדס בסדרה, הודיעה כי עונתה השלישית תהיה האחרונה והיא לא תשוב בסתיו. חבל.

לינק לעת צרה: שילחו כרטיס ברכה וירטואלי של "הכל לטובה" לחברים

אם החברים ב"הכל לטובה" משעשעים אתכם ומתחשק לכם לחלוק את פניני החכמה שלהם עם חבריכם, הלינק הבא הוא בשבילכם. כאן תוכלו למצוא מגוון כרטיסי ברכה וירטואליים אותם תוכלו לשלוח לחברים עם מגוון הציטוטים של פני, אלכס, דייב ושאר החבורה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: SNL חוגגים עם ג'סטין ביבר, נטלי פורטמן ועוד

חבורת לונלי איילנד מהתוכנית "SNL" הביאו אלינו בעבר כבר לא מעט קליפים לשירים גסי רוח ומצחיקים כמו "Dick in a box" והמון שיתופי פעולה מעולים עם ג'סטין טימברלייק, סוזן סרנדון ועוד אחרים.

הפעם כדי לציין 100 סרטונים, לונלי איילנד מארחים סוללה ארוכה של כוכבים כמו ג'סטין ביבר, נטלי פורטמן, וויל פרל, ג'סטין טימברלייק ועוד אחרים שמסכימים לשתף פעולה, והכל בשביל שיר שחוגג את האפשרות לענג את עצמך.

על אילו סדרות תתקשו לוותר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully