וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירה עוואד בעד טקס יום הזיכרון לנכבה: "בא לציין את הכאב הפלסטיני"

14.5.2012 / 11:48

הזמרת והשחקנית פרסמה סטטוס תמיכה בטקס שייערך באוניברסיטת תל אביב - ועוררה מהומה בעמוד הפייסבוק שלה

"כל הכבוד לסטודנטים הערבים והיהודים באוניברסיטת ת?א שמקיימים טקס ליום הנאכבה היום, רק יחד אפשר להביא את השינוי כאשר כולנו מכירים בכאב של האחר!", כך כתבה מירה עוואד בעמוד הפייסבוק שלה. "הטקס בא לציין את הכאב הפלסטיני, את הפליטות, ולא בא להכחיש את קיומה של מדינת ישראל (וכן, זה לא סותר). כולי תקווה שתצליחו לנהל את הטקס שלכם בשקט ורוגע ועם הכבוד הראוי למעמד, ושלא תיגררו להתלהמויות של המתנגדים (ואלוהים יודע שיש הרבה)".

הסטטוס שפרסמה הזמרת והשחקנית, ערבייה נוצריה, שם אותה שוב במרכז של ויכוח בנושא הישראלי-פלסטיני, כפי שקרה לא אחת, בעיקר כשהתמודדה באירוויזיון לצד אחינועם ניני. הסטטוס הביא לתגובות סוערות בעמוד שלה, חלקן האשימו את עוואד שוב ושוב באג'נדה פרו-פלסטינית ובמילים קשות.

עוואד, למרות המילים הקשות, השיבה כמעט לכל אחד בעמוד שלה, תוך שהיא חוזרת על טענתה: "בשבילך אני ערביה מרצחת שהאכילו אותה שנאה ביחד עם הקורנפלקס בילדות!", כתבה עוואד לאחד המגיבים. "איזה דברי הבל אתה מדבר. ובכל זאת, אין בי שנאה אליך, אולי אכזבה". לאחר אמרה "לא רוצה לבלבל אף אחד עם העובדות, אבל בזמן קום המדינה למשפחה שלי ממש לא היתה אג'נדה של השמדה טוטלית של אף אחד, הם היו עסוקים מדי בלארוז את מטלטליהם כשהצבא הישראלי ביקש מהם (בנחמדות!) לעזוב את הבית. אז באמת מזל שניצחתם טל, כי ככה הסיפור הזה עדיין מצליח לא להיות מסופר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully