וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער סקלי: "מנעו את כניסתי לאוניברסיטת חיפה"

רוני אפרת

15.5.2012 / 20:42

משתתף "האח הגדול" הוזמן להשתתף באירוע של סטודנטים ערבים, אולם לדבריו, הוא הוכרז "פרסונה נון-גרטה". האוניברסיטה בתגובה: "לא נאפשר קיום אירועים פרובוקטיביים"

אוניברסיטת חיפה נגד סער סקלי: לדברי האחרון, דיקן הסטודנטים, פרופ' חנן אלכסנדר, החליט שלא לאפשר לו להשתתף באירוע של סטודנטים ערבים באוניברסיטה, לטענתו בשל דעותיו הפוליטיות.

"הגבולות של חופש הביטוי בארץ הולכים ומצטמצמים", אמר סקלי בפסטיבל "שובר מסך" בעמק יזרעאל. "בכנס סטודנטים של אוניברסיטת חיפה, הדיקן החליט שאני פרסונה נון גרטה ושאני מעורר סנסציה בעצם קיומי. הייתי אמור להגיע ולא נתנו לי". סקלי סירב להרחיב לאחר הפאנל על הדברים.

באוניברסיטת חיפה מכחישים את הטענות, ואומרים כי סקלי הוזמן להשתתף ברגע האחרון בהצגה של תלמידים ערבים מן האוניברסיטה, וכי הוחלט שלא להכניסו עקב החוק האוניברסיטאי הקובע כי אירועי האוניברסיטה מיועדים לתלמידיה בלבד. עם זאת, בתגובתם לדברים נמסר: "אוניברסיטת חיפה רואה בחומרה כל ניסיון להסתה כנגד מדינת ישראל בתוך שטח האוניברסיטה ולא תאפשר קיומם של אירועים פרובוקטיביים מסוג זה. חובתה של האוניברסיטה היא בראש ובראשונה לסטודנטים ולבטחונם, לקיום לימודים כסדרם בשטח האוניברסיטה, וכך יהיה".

סקלי, סטודנט באוניברסיטת תל אביב, עורר סערה בתוכנית בשל דעותיו הפוליטיות. כמו כן, לאחר צאתו מבית "האח הגדול", היה בין יוזמי ומנחי טקס הזיכרון לנכבה, שגם היא עוררה מחאה.

סער סקלי תוקף: "פסיכיאטר באח הגדול - טעות"
האח הגדול: סער סקלי כובש את אל ג'אזירה
האח הגדול: המסר של סער סקלי ניצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully