וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Voice": "קרוב לוודאי שהמנטורים יישארו"

רוני אפרת

16.5.2012 / 1:11

יובל כהן, עורך "The Voice" אמר כי הציפייה היא שארבעת המנטורים יישארו בתוכנית: "אנחנו אוהבים אותם"

"אנחנו מאד אוהבים את המנטורים, לכן קרוב לוודאי שיישארו", כך אמר יובל כהן, עורך "The Voice" בפאנל שעסק בתוכנית במסגרת פסטיבל "שובר מסך" ובו עלתה השאלה האם המנטורים הנוכחיים, אביב גפן, שרית חדד, רמי קליינשטיין ושלומי שבת ימשיכו לעונה נוספת, דבר שעד כה לא הובטח לגבי אף אחד מהם. "העונה אמורה להתחיל באוקטובר ואנחנו בעבודה כרגע. בעקרון, אנחנו מאד שמחים עם בחירת המנטורים".

בפאנל נכחו גם המתמודדות סיון טלמור ורז שמואלי, והזוכה קטלין רייטר. שלוש המתמודדות, שנשאלו על ההווי בעונה, חיקו זו את זו בשירים ששרו במהלך העונה וסיפרו על הקשיים לפני החשיפה ולאחריה. "נורא מגניב להיות אינדי ולחרוש את הארץ, אבל בסופו של דבר אף אחד לא הכיר אותי", אמרה טלמור, "לקחו שלושה חודשים לשכנע אותי, עד שהבנתי שיש משהו שבאמת בא לשנות את חוקי המשחק. אתה לוקח סיכון של חמישים-חמישים, כמו שזה יכול להכשל זה גם יכול להצליח. העובדה ש"רשת" לקחו את זה קצת הפחיד, כי הם לקחו בעבר דברים שלא עלו למעלה".

שמואלי, לעומתה, מעידה כי הצטרפה לתכנית מתוך פחד שלאחר שחרורה מצה"ל. "כסאות מסתובבים נשמע לך מאד קר ואמריקאי. הדו קרב היה נראה לי כמו איזו הנפצה", אומרת, "הגעתי לאודישנים בחצי כח. בסוף החלטתי ללכת מתוך הפחד של השחרור, מה אעשה יום אחרי הצבא. יש שקוראים לזה קיצור הדרך, אבל אני לא חושבת שזה חוסך את הדרך שאתה צריך לעבור אחרי התכנית, וגם התהליך שעברנו בתוך התכנית הוא לא פשוט. הרע מתגמד לעומת הטוב".

בהמשך לפרישתה הפתאומית של יובל דיין, מדברת טלמור, שהספיקה לסיים את המיקסים לאלבומה החדש, על היום שאחרי התכנית: "אני חושבת שמהות העניין היא לבוא לתכניות כאלה כמה שיותר מוכן. בתכנית שלנו, 85% מהאנשים בתכנית נמצאו כבר בתעשייה, הופיעו והוציאו. כמות הילדים שהגיעו, שהם "כוכבים נולדים", הייתה קטנה יותר. אם אתה מגיע מספיק מוכן, אתה יכול לקחת את המדרגה הזו ולהמשיך איתה הלאה. הרבה יותר דלתות נפתחות, והרבה יותר בקלות".

  • עוד באותו נושא:
  • The Voice

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully