וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים" נגד אקס-מן, פנדורה ורוצח פסיכופת: מה שחדש בעולם הקומיקס

מי ינצח בקרב של "הנוקמים" נגד אקס מן, תיבת פנדורה מבטיחה צרות ורוצח פסיכופת ששוחט את גיבורי העל. כל מה שחדש בעולם הקומיקס

דו-קרב

עם הפיכתם של "הנוקמים" לקבוצה הפופולרית ביותר של מארוול בעקבות ההצלחה האדירה של סרט גיבורי-העל, נראה כאילו החבורה המפורסמת השניה – אקס-מן, עברה להתגורר במרתף התודעה הציבורית. בו בזמן, בעולם הקומיקס זה רחוק מאוד מלהיות נכון, כיוון ששם האירוע הגדול של השנה הוא הקרב בין הנוקמים לאקס-מן על רקע חזרתו של כוח הפניקס לכדור הארץ. הנוקמים רוצים למנוע את הגעתו, אקס-מן חושבים שאולי טמונה בו הגאולה של המוטנטים לאחר אירוע שהשאיר רק מעטים מהם עם כוחות.

אחרי ארבעה גיליונות, שנמכרים כמו לחמניות חמות, פרסמה מארוול טיזר למה שהולך לקרות אחרי הגליון הבא. אותו הגליון, שייצא ביוני, יפתח את המערכה השנייה בקרב ומהטיזר הראשון נראה שאחד הצדדים כבר הפסיד. עם זאת, לסדרה הרי 12 גיליונות, אז הסיפור כנראה לא באמת גמור.

בראשית

ואם כבר באקס-מן עסקינן, באוגוסט תגיע לחנויות סדרת קומיקס חדשה, First X-Men שמה. הסדרה, שנראית כמו המקבילה של הסרט "אקס-מן: ההתחלה", הולכת לתאר את המסע אותו עברו הדמויות הפופולריות של החבורה לפני שהגיעו אליה. מוולברין ועד פרופסור אקס, עם קצת מגנטו ודמויות אהובות אחרות.

נראה כי הרעים הגדולים בסיפור הזה יהיו אנשי ממשל אמריקאי. בראיון ל-Comicvine מסבירים יוצרי הסדרה כי "היא מתרחשת לפני אקס-מן המקוריים, בזמן בו הממשל חטף מוטנטים ועשה להם דברים מפחידים. לוגן (וולברין) שם לב וחושב שמישהו צריך לדאוג להם. הוא מגייס את סייברטות', ששואל 'למה?', אז לוגן משלם לו. פרופסור אקס הוא אדם צעיר שלומד באוקספורד, מאורס ולא רוצה להתערב... הם מגייסים מישהו בשם אריק לנשר (מגנטו) שנמצא אי שם וצד נאצים..."

תיבת פנדורה

יום הקומיקס החינמי, שהיה השנה ב-4 במאי, הוא יום בו חנויות הקומיקס מחלקות חוברות בחינם לאנשים שמגיעים לחנויות. חברות הקומיקס, שמשתפות פעולה עם המיזם, מפיקות גיליונות מיוחדים של הסדרות שלהן לקראת היום הזה, כדי למשוך קוראים חדשים. השנה, החליטה DC שאחת החוברות החינמיות שלה תהיה מאוד חשובה לעלילת העל של היקום החדש – New 52, בו מתרחשות כל סדרות החברה מאז ספטמבר.

הדמות בה התמקד הקומיקס המדובר היא פנדורה – האשה המסתורית שהופיע בגיליון הראשון של כל 52 החוברות החדשות, ולאחר מכן התברר שהיא גם אחראית ליצירת היקום החדש. עכשיו מסתבר שהיא אותה הפנדורה שפתחה את התיבה, ונענשה על כך יחד עם עוד שניים מ"שלישיית החטא". ועכשיו, אחרי מאות שנים של בדידות, היא מפסיקה להיות צופה מהצד, ומתחילה לפעול. לפעול איך? ולמה זה יגרום? את זה נדע בקרוב, כנראה.

רצח מאדום לשחור

במהלך חודש אוגוסט, יגיעו לחנויות ארבעה גיליונות של מיני-סדרה בשם "דדפול הורג את היקום של מארוול". מדובר ביצירה הנפרדת מהיקום הראשי של מארוול, שכל מטרתה היא להראות מה היה קורה אם דדפול – אנטי-גיבור עם פה גדול, חרב, ויכולות ריפוי שהופכות אותו לבלתי-ניתן להריגה, היה רוצח פסיכופת.

במהלך ארבעת הגיליונות, הולך דדפול להרוג את גיבורי העל הבולטים של מארוול בדרכים יצירתיות. ולא רק את הגיבורים, הוא ירצח גם את נבלי העל. וכיוון שהחוברות שלו בדרך כלל הומוריסטיות, זה עשוי גם להיות משעשע למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully