וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: איזבו מציגים את המופע שלהם לאירוויזיון 2012

17.5.2012 / 18:32

לראשונה, ערכה הלהקה חזרות עם התלבושות והתפאורה שילוו אותם בתחרות השירים שתיערך בשבוע הבא באזרבייג'ן. ראש המשלחת לאירוויזיון: "אם ננצח - התחרות תיערך בתל אביב"

איזבו התייצה היום (חמישי) לחזרה השנייה בלבד לקראת אירוויזיון 2012 שייפתח ב-22 במאי בבאקו, בירת אזרבייג'ן, כשלראשונה היא חושפת את התלבושות והתפאורה בתחרות היוקרתית. שירי הדר, קלידנית ההרכב ובת זוגו של רן שם טוב, הסולן, התלבשה בבגדי חגית ויטמן ואילו שם טוב, הבסיסט יונתן לוי והמתופף ניר מנצור בחרו באופנת ליאור סגול. על הבמה, עליה תבצע הלהקה את השיר "Time", הוצגה תפאורה סוריאליסטית משהו, בהשפעת סלבדור דאלי, כפי שהסביר שם טוב במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר החזרה, בה ניתן לצפות כאן לצד ראיון של שם טוב לאתר האירוויזיון.

עוד באירוע, הפתיעו במשלחת הישראלית כשהודיעו כי אם איזבו תנצח התחרות תיערך ב-2013 בתל אביב ולא בירושלים הבירה, כנהוג. "בפעם הקודמת נהניתם מירושלים", אמר נציג רשות השידור לאתר הרשמי של התחרות. "נשמח אם תהיו אורחנו בתל אביב". עוד אמרו במשלחת כי "אנחנו יודעים שיש בעיות עם ההצבעות של הקהל בתחרות ושיש מדינות שקונות קולות. אנחנו לא קונים נקודות. אנחנו משחקים הוגן".

היתה זו החזרה האחרונה של איזבו, לפני שתעלה ביום שלישי לחצי הגמר. אם תצליח לצבור מספיק נקודות, תעפיל איזבו לגמר שייערך בשבת, 26 במאי. בתור קמע למזל הציגו שם טוב והדר את בתם, אלי בת החמישה חודשים בלבד, המתלווה לשניים לתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully