וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקיאגי חושף: הקריירה המוזיקלית החדשה שלי

עינב שיף

22.5.2012 / 11:16

בטור מיוחד למגזין הגייז F/O/D, מגלה סולן נוער שוליים לשעבר כי הוא עובד על שירים חדשים באנגלית: "במהלך השנים מצאתי שהאושר נמצא מתחת לאף, בפרטים הקטנים, בפשטות"

מיקיאגי חוזר לעולם המוזיקה: הסולן של נוער שוליים המצוינת חושף בטור מיוחד למגזין הגייז F/O/D כי הוא עובד על שירים באנגלית, חדשים לגמרי.

"כבר 20 שנה שאני מוצא את עצמי בורח מאותו אור מסנוור, אותו אור מעוור מבחינתי", כותב מיקיאגי. "אנשים רודפים אחרי התהילה כל חייהם מתוך מחשבה ששם נמצא האושר. כולם כבר עשו אודישן ל'האח הגדול'. במהלך השנים מצאתי שהאושר נמצא מתחת לאף, בפרטים הקטנים, בפשטות. אבל זאת הדרך שלי. אני במסע חיפוש אחרי הפשטות הזאת כבר למעלה מ-20 שנה, ואני מוצא אותה בכל יום כשאני מתעורר, לא במסיבות הזוהרות או בפארק הירקון, לא עם אנשים מפורסמים או עשירים, לא בחנויות פאר ומסעדות זהב. פה, מתחת לאף. זאת הדרך שלי".

"למוזיקה, כך למדתי עם השנים, אין שפה ויש בה רק רגש, נמאס לי לחשוב במושגים פרובינציאליים, אני חלק מהעולם הגדול, והעובדה שאני גר בישראל לא צריכה להגביל את האמנות שלי לישראל בלבד", מסביר מיקיאגי את הבחירה בשפה האנגלית. "אנגלית מדברת לכולם, גם לישראלים. מישהו אמר The Voice?".

דביר בר, עורך F/O/D, שכבר הספיק לעורר מהומה עם פרסום מאמר של הראל סקעת, אמר כי "הטקסט שכתב מיקיאגי במיוחד עבור F/O/D ריגש אותי מאד כשקראתי אותו לראשונה. הוא נכתב עם המון כנות ועוצמה ואי אפשר שלא להתאהב בו פעם נוספת".

*גליון F/O/D ייצא לחנויות ביום שישי הקרוב

  • עוד באותו נושא:
  • מיקיאגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully