וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל כבשה את פרסי הבילבורד

21.5.2012 / 7:54

הזמרת הבריטית טאטאה עוד טקס פרסים, הפעם את זה של תעשיית המוזיקה האמריקאית. LMFAO יצאו עם 6 זכיות, בטקס שייזכר בזכות רקדן עם רגל אחת שהדהים את כולם

אדל לא טרחה להגיע לטקס פרסי הבילבורד וגם 12 הפרסים בהם זכתה לא הוצגו בשידור הטקס, אבל היא היתה המנצחת הגדולה בזכות "21", אלבומה שקובע שיאים היסטוריים בכל יום שעובר ובזכות הסינגלים המצליחים ממנו, "Rolling In The Deep" וכן "Someone Like You". אדל זכתה בפרסים המרכזיים, בהם אלבום הפופ הנמכר ביותר וכן אמנית הפופ הנמכרת ביותר ועוד.

LMFAO, הרכב הדאנס-פופ שכבש את העולם בזכות הלהיטים "Party Rock Anthem" ו-"Sexy And I Know It" זכה בששה פרסים, בהם שיר השנה ל-"Party Rock Anthem". טיילור סוויפט זכתה בפרס אשת השנה בזכות הצלחתה במצעדי המכירות.

LMFAO בהופעה:

עם זאת, הטקס ייזכר בעיקר בגלל ההופעות שנערכו בו ובעיקר ההופעות לזכרם של אמנים שהלכו לעולמם. לצד אזכור ברגע האחרון של רובין גיב מהבי ג'יז, נטשה בדינגפילד ביצעה מחווה לדונה סאמר וסי-לו הנציח את אדם יאוך מהביסטי בויז עם ביצוע ל-"Fight For Your Right" בתוך שיר שלו עצמו. אלא שאת המופע גנב הרקדן ג'ין סוק, בעל הרגל האחת שבזמן שהוא מחופש לחייל עם קביים, הדהים את הנוכחים והצופים בבית.

ג'ון לג'נד וג'ורדין ספארקס שרו לזכרה של וויטני יוסטון. בתה של יוסטון, בובי-קריסטינה ודודתה, פטרישיה, קיבלו את "פרס המילניום" בשמה של וויטני המנוחה: "בורכתי בכך שהייתי חלק מהאישה הנפלאה הזו", אמרה בובי-קריסטינה בטקס. "לעולם לא תהיה עוד אחת כזו".

המחווה לוויטני יוסטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully