וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלטלות ב"אמריקן איידול" נמשכות: עוברת מסך

22.5.2012 / 0:16

תהפוכות גורל "באמריקן איידול", פיטורים ב"קומיוניטי", וכוכב הריאליטי שמת בביצה: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: לקראת הגמר - הטלטלות ב"אמריקן איידול" נמשכות

אחרי שהסטטוס של ג'ניפר לופז בשולחן השופטים של התכנית המצליחה "אמריקן איידול" שונה מ"בטוח" ל-"אולי", הטלטלות מאחורי הקלעים של ריאליטי הכישרונות המצליח נמשכות. בין היתר, החליטה השבוע חברת האם של התוכנית CKx להיפטר מאחד המנהלים הבכירים שלה, קרייג פוקס, מי שהיה אחראי על העסקאות שלה בכל הנוגע לתכנית הכישרונות המוזיקלית. כמו כן, נודע כי החברה שמייצגת את רוב מתמודדי 10 העונות האחרונות של "איידול", "Red Light Entertainment", לא תמשיך לייצג את מתמודדי העונה הנוכחית.

ההדחה של ג'ושוע לדט

לקראת הגמר הגדול שישודר השבוע, ישנם גם זעזועים לא קטנים מאחורי הקלעים של המתמודדים עצמם. השופטים והקהל בבית שלחו השבוע את ג'ושוע לדט הביתה והשאירו כפיינליסטים את פיליפ פיליפס וג'סיקה סנצ'ז. הכל היה הולך חלק אילולא רופאים קראו לפיליפס לרדת מהבמה ולהגיע לניתוח חירום דחוף בשל בעיית כליות ממנה הוא סובל.

הרוקר בן ה-21 מג'ורג'יה החליט לוותר על הניתוח אותו דרשו הרופאים בעת ביקורו האחרון בבית, על מנת להספיק את הלו"ז הצמוד של "איידול". אתר ה"הוליווד ריפורטר" דיווח ממקורותיו, כי פיליפס סובל מכאבים כה עזים, שהמנהלים ב"איידול" אישרו לו לא להשתתף בחלק מן האירועים והנאמברים לקראת הגמר ביום רביעי הקרוב. האם הטלטלות מאחורי הקלעים יתורגמו להתמוטטות על הבמה? נראה שהדרמות רק מתחילות.

המיותר: יוצר "קומיוניטי" פוטר בבושת פנים. מה יהיה על עתיד הסדרה?

לאחר חשש מביטול, ניסיונות חוזרים ונשנים לגייס את קהילת המעריצים לטובתה וסוף טוב שכלל חידוש לעונה נוספת, הסדרה "קומיוניטי" עוברת עוד זעזוע: דן הרמון, יוצר הסדרה והמוח שמאחורי עאבד, בריטה, ג'ף אנני ויתר החבורה, פוטר במפתיע מתפקידו. המהלך התחיל לפני מספר שבועות כאשר החברה המפיקה של הסדרה Sony Pictures TV החליטה להחליף את הרמון בשני שואו-ראנרים אחרים – דיוויד גורסיו ומוזס פורט. הרמון הודח לרמת יועץ חיצוני לסדרה פרי עטו ודמיונו הפרוע, עד שלבסוף החליטה NBC כי אין לה עוד צורך בשירותיו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרמון והשחקנים מדברים על קומיוניטי:

"פוטרתי", אישר הרמון בחשבון הטוויטר שלו, "בחורים כמוני, 'Skynet' לא יכולים פשוט לירות בנו ולהשליך אותנו לתעלה. עדיין מגיע לנו קרדיט על הדברים שאנחנו יוצרים או 'עוזרים ליצור', כמו בחידוד עפרונות למשל", כתב הרמון. הוא המשיך וסיפר כיצד איש לא סיפר לו בתחילה על מעמדו החדש כיועץ חיצוני ולאחר מכן גם לא על פיטוריו.

כוכבי הסדרה התייצבו מיד לצדו של הרמון, וזעמו על ההחלטה לפטרו. "דן הרמון, אתה גאון אמיתי", צייץ כוכב התכנית ג'ואל מקהייל בחשבון הטוויטר שלו, "נתת לי את תפקיד חיי ושלוש מהשנים הכי יפות בחיי". ג'ים ראש (הדיקן פלטון) צייץ "אני חייב את שלוש השנים המדהימות האחרונות למוחו של דן הרמון. שאלוהים יברך את המוח המופרע והמדהים שלך דן הרמון. אתה זה 'קומיוניטי'". מי שכמובן לא הגיב הוא צ'בי צ'ייס, שנכנס לעימות חזיתי עם הרמון. גורמים ב-NBC טענו כי לפיטורים אין קשר לכסאח בין צ'ייס להרמון, אבל היו גם לא מעט שטענו אחרת.

ובאשר לסדרה עצמה? העונה השלישית שמסתיימת כעת לא תהיה האחרונה, אולם העונה הרביעית שכבר הוזמנה תהיה מקוצרת ותכלול 13 פרקים בלבד ותעמוד תחת צל כבד של עתיד לא ברור.

הביזאר: מלך הביצה מצא את מותו - בביצה

מיטשל גייסט, מי שהיה חצי מצמד האחים גייסט - כוכבי תכנית הריאליטי של ערוץ ההיסטוריה "Swamp People", מצא השבוע את מותו בדרך ביזארית לא פחות מהקונספט של התכנית בה כיכב. נתחיל מהתכנית: "Swamp People" הפכה בשלוש שנות שידורה לאחת התכניות המדוברות של הערוץ כשבכל שבוע יוצאים הרפתקנים אחרים - בהם גם האחים גייסט - לציד זוחלים (בעיקר תנינים) הירואי בביצות לואיזיאנה.

גייסט ברגעים טובים יותר:

משטרת לואיזיאנה אישרה השבוע כי במהלך שיט בנהר הבל, נפל גייסט מהסירה שלו לאחר שככל הנראה לקה בהתקף. ניסיונות ההחייאה לא צלחו והפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו.

"אנחנו מצטערים לדווח כי חברנו וחבר אהוב במשפחת 'Swamp People', מיטשל גייסט, הלך לעולמו", נכתב בהודעה רשמית מטעם ערוץ ההיסטוריה. "מיטשל מת בביצה, כשהוא עושה את מה שהוא אוהב".

ליהוק שיחוק: ג'ון האם נוסע ללונדון

ג'ון האם (דון דרייפר ב"מד מן") לוהק לאחרונה למיני-סדרה חדשה ברשת "Sky Arts" הבריטית המבוססת על ספרו של הסטיריקן הרוסי מיכאיל בולגקוב "A Young Doctor's Notebook". הסדרה תעסוק בעלילותיו של הרופא הרוסי, אותו יגלם האם כשאת הגרסה הצעירה יותר יגלם דניאל רדקליף ("הארי פוטר" לשעבר). רדקליף יגלם את הרופא בחוויותיו במהלך מלחמת העולם הראשונה ואילו האם יגלם את הרופא בגיל מבוגר יותר וגם ישמש כקולו בקריינות.

ג'ון האם. Jason Merritt, GettyImages
לגמרי רואים אותו בדרמה רוסית. ג'ון האם/GettyImages, Jason Merritt

לינק לעת צרה: הטיימליין של "סאטרדיי נייט לייב" – 37 עונות של צחוק

שיגעון הטיימליין השבית ככל הנראה לפחות חולה מחשבים אחד למספר ימים. בלינק הזה תוכלו למצוא טיים-ליין מפורט של 37 שנות "Saturday Night Live" כולל מנחים, נקודות ציון ועובדות מהנות לאורך השנים, הרבה לפני ש"לונלי איילנד" בכלל נולדו. סיבה מצוינת גם להיזכר היכן התחילה הכוכבת קריסטין וויג שעזבה השבוע סופית את התכנית לאחר שבע שנים מוצלחות במיוחד.

הקטע שעשה לנו את השבוע: וויל סמית חוזר להיות "הנסיך המדליק מבל אייר"

וויל סמית בסך הכול רצה לקדם את הסרט החדש שלו "גברים בשחור 3". אז רצה. גראהם נורטון, מנחה תכנית אירוח עם מעט חוש הומור ב-BBC 1 החליט להחזיר את סמית 20 שנה אחורה לסדרה שבה התגלה – "הנסיך המדליק מבל אייר". צפו בסמית שר עם הקהל את שיר הפתיחה המוכר כשעל הקלידים מלווה אותו לא אחר מאשר חבר טייק דאת לשעבר גארי בארלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully