וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 18: מקצצים בשומן העודף

23.5.2012 / 0:55

הקאסט מכריז על דיאטת מידע ומציג רק את הלהיטים ההכרחיים שהצטברו בחודשיים האחרונים. ועדיין - יש משהו טוב לכל אחד

כמו רבים מהסובבים אותנו גם אנחנו במערכת החיים בלופ מוטרדים לקראת הקיץ מכל השומן העודף שצברנו במהלך החורף. אך מעבר למחשבה המאיימת כי אולי הגיע הזמן לקצץ בשקיות דוריטוס חריף בשעות לילה מאוחרות, מטרידה גם המחשבה שהראש שלנו נעשה כבד לא פחות מהקיבה.

בין מותה של דונה סאמר לפרישתו של טנגליה ובין הציטוט הזועם של דיג'י סנייק משתלח בחברי Swedish House Mafia ועד סגירתה של חברת התקליטים הבריטית NRK ופסטיבל המוזיקה האלקטרונית של דטרויט שמתחיל מחרתיים, יש יותר מדי מידע סביבנו ומעט מדי זמן לחיות חיי בליינות. החיים בלופ מכריז מעתה על דיאטת מידע ואולי גם ניתוח הצרת היקפים על הדרך. מהדורה מספר 18 שלנו מוקדשת למיטב הסינגלים החדשים שהיו לחודשי מאי / אפריל להציע והיו לא מעט כאלה. המנעד המוזיקלי של הפרק הינו רחב למדי ונע מאלקטרו-קלאש עד אסיד, דיפ האוס וטכנו - משהו לכל אחד ובכל טעם.

הפרק נפתח, איך לא, עם סינגל חדש מאת Oxia בו מתארחת מיס קיטן. קיטן שהטיחה בחסידיה האדוקים רק בסוף השבוע שעבר כי היא הרבה מעבר לפוני של טריק אחד, תורמת לאלבום החדש של Oxia טקסט שנון ומבריק כמו שרק היא מסוגלת להגות ומצליחה אפילו מביטוי כמו "עקרת בית" להתיז מיניות מזדקרת.

מיד אחריו עולה ובא במיקס סינגל לוהט במיוחד בו עורך Osunlade מחדש את "Upon Ourselves" של Argy והווקאליסטית המופלאה Bajka. מעבר לכך שחטיבת הקצב האחורית של הטראק דוגמת להיט עבר קאנוני אחר (פרס מובטח לעונים נכונה בתגובות) מדובר ללא ספק בעוד פגיעה בול של Osunlade אשר משמר בכך את מעמדו כאחד המפיקים המשפיעים ביותר בתעשייה כיום. לקראת הדקה העשירית של המיקס הדברים נעשים אפלים יותר וסאגת רצועות הטכנו ההכרחיות של החודשיים האחרונים יוצאת לדרך.

זה נפתח עם הפקת דאב טכנו מחוספסת במיוחד מאת Motor City Drum Ensamble ברימיקס ל-Midland, ללא ספק ה-דבר לתקלט כרגע כשחשוך ומיוזע. העניין מתטנף עוד יותר כשבמהרה מפציע במיקס "This Is Acid", סינגל חדש מאת סטיב באג. כשמו כן הוא "זה אסיד" מספק את הסחורה ובגדול, הדבר המרגש עוד יותר בסיפור הוא שמדובר ברצועה מתוך אוסף חדש של Poker Flat (חברת התקליטים של באג) שכל כולו מוקדש לנושא המוזיקלי האהוב שתמיד נשמע רלוונטי.

בפינתנו האהודה "אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?" זוכה "The Irritant" של Chelonis R. Jones בתואר הנחשק. מדובר בקלחת שיקאגו האוס / אלקטרו-קלאש Fאנקית במיוחד בו כמובן מפציע צ'לוניס גם במנעד קולו הרחב ונשמע כמו מלאך ושטן בעת ובעונה אחת. אלבום האולפן השני שלו, לאחר שלוש שנות שתיקה, יוצא כעת לאור - רוצו להשיג עותק.

קצת בהמשך המיקס תוכלו להיתקל ב-"New for U" סינגל חדש ומדובר של Andres, בן טיפוחיו של מודימן מדטרויט. התקליט כולל בליל קולאז' סמפולי דיסקו ופסקולי סרטים המרכיבים הרמוניה מרחיבת לב - זה נהדר והכל, אבל אני אישית לא השתכנעתי לגבי ההייפ. עוד בתוכנית האמנותית של הפרק תוכלו להיתקל גם בגרסה חדשה ומפתיעה ללהיט "Crocodile" של Underworld. מדובר ברימיקס של הצמדAme שראה אור כעת במסגרת אלבום "הופעה חיה" של השניים. אין לי מושג למה בוער לצמד שדווקא כיום מפורסם ביכולת התיקלוט המופלאה שלו להוציא פרויקט מסוג זה ובביצוע חצי אפוי. אני במקומם הייתי לומד מהבוס דיקסון ומשקיע את הזמן בלמצוא עוד תקליטים שאף אחד אחר בעולם לא יודע מה לעשות איתם, ובמקומכם הייתי הולך לשמוע אותו מתקלט הלילה (חמישי) בבלוק. נתראה ברחבה.

להאזנה נוספת:

הפלייליסט

00:00 Oxia - Housewife (Feat. Miss Kittin) (InFine)
05:30 Argy Feat. Bajka - Upon Ourselves (Osunlade Remix) (Ibadan Records)
08:45 Midland - What We Know (Motor City Drum Ensamble Remix) (Play All)
11:33 Steve Bug - This Is Acid (Poker Flat)
14:59 Chelonis R. Jones - The Irritant (Club Edit) (Systematic)
18:22 DJ W!ld - Last Summer (Kerri Chandler Remix) (W Recordings)
22:44 Tuccillo and Willi Graff - Set Me Free (Freerange)
27:30 Andres - New for U (La Vida)
32:30 Tom Trago - What You Do (Feat. Tyree Cooper) (Rush Hour)
36:18 Jimmy Edgar - This One's For The Children (Hotflush Recodings)
42:00 Underworld - Crocodile (Ame Remix) (Innervisions)
47:42 Kiki & Chaim - Love Kills (Chaim Version) (B-Pitch Control)
53:30 And.Id - Air (Mobilee)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully