וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החתיכים אצלי מציגים סדרת קליפים חדשה - צפו

24.5.2012 / 14:17

בהשראת לנה דל ריי, כל החתיכים אצלי צילמו 10 קליפים של תמונה כמעט עומדת סטייל יוטיוב, אבל תמיד קורה משהו בסוף. צפו בקליפ הראשון לשיר "צולעת" לקראת השקת האלבום השני

יח"צ - חד פעמי

:את ההשראה לפרויקט קיבלנו מלנה דל ריי, שהעלתה ליו טיוב את 'Born to Die' עם מוטיבים מהקליפ העתידי, לפני שעלה הקליפ הרשמי", מספרים חברי הלהקה שצילמו עשרה קליפים לשירי האלבום השני שלהם, עם תמונה שהיא כמעט קפואה. "הגניב אותנו הרעיון שבשנייה הראשונה נדמה לך שמדובר בתמונת סטילס שהדביקו לאודיו, ואז מתברר לך שממש לא.. הבחור מהקליפ של דל ריי מלטף לה את הגב, דגל ארה"ב מתנוסס מאחור, והעיניים שלה ממצמצות. זה אמנם לא קליפ או וידאו במובן העלילתי של הדבר, לא קורה כלום וזה לא מעניין, אבל 'התמונה החיה' כן מוסיפה אווירה מאוד חזקה לשיר".

"ניסינו להדביק לכל אחד משירי האלבום החדש 'תמונה חיה', כזו שתשקף אותו גם במימד הוויזואלי, שתוסיף לו עוד צבע, שתייצר אווירה,במין מוטיב 'פריז' חוזר", מוסיפים בהרכב, שישיק את האלבום השני שלו ב-23 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב, בליווי אורחים כמובן. "אבל בעיקר רצינו להתעמת עם האויבת הכי גדולה של הלהקה - הפרעת הקשב והריכוז שכולנו סובלים ממנה, כיחידים וכקבוצה".


קרדיטים:
"צולעת"
מילים ולחן: איה זהבי פייגלין
הפקה: גלעד מאיר וכל החתיכים אצלי
בימוי וצילום: כל החתיכים אצלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully