וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: מי זכה בגמר "אמריקן איידול"?

24.5.2012 / 5:16

לפנות בוקר אמריקה התייצבה לבחור בין ג'סיקה סנצ'ז לפיליפ פיליפס בגמר תוכנית הריאליטי המצליחה. מי לקח/ה?

גמר העונה ה-11 של "אמריקן איידול" נערך לפנות בוקר (רביעי) בארה"ב והועבר בשידור ישיר גם בישראל, בחברת הלוויין yes המשדרת את התוכנית. הגמר, שנערך בשני חלקים (ימי שלישי ורביעי בארה"ב) ישודר שם שוב בשעות השידור הקבועות של התוכנית היום ומחר. קפיצה למטה תגלה לכם מה קרה שם כך שכמובן - זהירות, ספוילר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיכף תדעו. פיליפ פיליפס וג'סיקה סנצ'ז/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיליפ פיליפס בן ה-21 הוא המנצח הגדול של העונה ה-11 של "אמריקן איידול". פיליפס, שכונה "הבחור הלבן עם הגיטרה", ניצח לאחר שזכה לרוב הקולות בקרב כ-132 מיליון המצביעים בגמר, שיא כל הזמנים של התוכנית, על אף הרייטינג המידרדר שלה. הוא הביס בכך את ג'סיקה סנצ'ז בת ה-16, מתמודדת שזכתה למחמאות רבות לאורך הדרך אך ניצלה על ידי השופטים שהטילו את הווטו החד-עונתי שלהם כדי למנוע ממנה ללכת הביתה.

זכייתו של פיליפס היא גם סיפור אנושי מרגש, שכן הזמר הצעיר סובל מבעיית כליות חריפה, שכמעט ומנעה ממנו להשתתף בגמר: שעות ספורות לפני הכרזת התוצאות על הזוכה פורסם כי פיליפס ייאלץ לעבור ניתוח וכי ייתכן ויפספס תאריכים מסוימים בסיבוב ההופעות המפורסם של "אמריקן איידול".

"אמריקן איידול" מסיימת עוד עונה עם סימן שאלה על עתידה בשוק תוכניות הריאליטי-כשרונות שהופך צפוף מרגע לרגע: בין "The Voice" ל"אקס פקטור", הרייטינג של התוכנית מספר 1 מידרדר ועתה גם לא ברור מי יישב על כס השיפוט בעונה הבאה, לאחר שג'ניפר לופז צפויה לעזוב וגם עתידו של סטיבן טיילר לא ברור. עם זאת, ריאן סיקרסט, המנחה הוותיק ואחד האנשים החזקים בבידור האמריקאי, צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully