וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שמואלי: "אחרי The Voice נפלתי לריקנות"

עינב שיף

28.5.2012 / 3:00

הריקנות אחרי הגמר, היחסים הקרובים עם אביב גפן וההתנגדות למהלך של יובל דיין: רז שמואלי יצאה לחיים חדשים אחרי "The Voice", והם טובים בהרבה מאלה שהיו קודם. ראיון

הדבר שהכי הטריד את רז שמואלי בימים שאחרי "The Voice" היה הריקנות. שמואלי לא רק סיימה בתור סגניתה של קטלין רייטר בגמר העונה הראשונה של הריאליטי, אלא בדיוק השתחררה מהצבא ואת החיים האמיתיים היא עמדה לקבל בפרצוף – פעמיים. "זה היה מאוד לא פשוט", היא מספרת. "נפלתי מלהופיע בטלוויזיה פעמיים בשבוע לריק אמיתי וגדול".

אז מה עושים?

"למזלי, לא רק אני אלא כל החבורה של התוכנית עברו תהליך מאוד קשה. היכולת שלנו להסתובב ביחד, להרגיש את האהבה של הקהל וגם לעבוד על דברים מחוץ לתוכנית עזרו לנו להתמודד עם התחושות המאוד קשות האלה. פתאום אנחנו נפגשים באווירה לא תחרותית, מלאה בפאן וגם סוף סוף יוצאים מהמצלמה לעולם האמיתי. יש בזה משהו משחרר".

מצד שני, בטח נוצרה היררכיה: אחת זכתה, שניים אחרים בגמר והשאר – לא.

"אין שום היררכיה. בתוך הנבחרת אין כל כך הבדל אם ניצחת או רק הגעת לגמר. כולנו מתחילים מאפס עכשיו".

THE VOICE. עומר מירון
מה עושים עם הריקנות הזו? רז שמואלי/עומר מירון

אחת הסיבות, בין היתר, בגללן שמואלי חשה מוגנת, היא היחסים הקרובים עם אביב גפן. כבר בזמן "The Voice" אפשר היה לראות כיצד גפן מתנהג אחרת עם חניכיו מאשר המנטורים האחרים ומקדיש זמן ניכר לעבודה מוזיקלית וגם פסיכולוגית איתם. גם בתום העונה, גפן נותר קרוב אליהם ובמסיבת יום ההולדת שלו ניתן היה לראות את שמואלי, ליונל פרטיין, גיא ויהל וסיון טלמור, שאף החלה להופיע בקביעות עם אביו, יהונתן גפן, במופע החדש שלו. "אביב לקח אותנו באופן רגשי", מספרת שמואלי. "הוא הכניס אותנו ללב שלו וכך גם היחסים שלו לא רק איתי, אלא גם עם האחרים. הוא בקשר עם רובנו, הוא רוצה לברר ולבדוק, מתוך מקום מחבק".

את עובדת עכשיו על חומרים חדשים לאלבום. עד כמה הוא מעורב?

"מאוד מעורב. אני משמיעה לו את השירים, הוא משמיע הערות וחשוב לו לראות שאנחנו מסתדרים ושאנחנו עושים את מה שאנחנו מאמינים בו. הוא כמו אח גדול שדואג לאחות הקטנה".

THE VOICE. עומר מירון
האח הגדול. שמואלי ואביב גפן/עומר מירון

החזרה לדינמיקה עם חבריה ל-"The Voice" היא עוד הזדמנות עבור שמואלי להבין משהו על עצמה, משהו שהיא מודה שקשה לה לפצח מאז עברה במהירות שיא מאלמוניות לפרסום מאסיבי. היא, בסך הכל ילדה חולמנית מהצפון, בכלל לא מבינה איך זה קרה לה: "היה לי מאוד מוזר לראות את עצמי בתוכניות אחרי שהעונה נגמרה", היא אומרת. "לא ידעתי שמהעיניים החולמניות שלי יצאו מבטיים לוחמניים. משבוע לשבוע נלחמתי על המקום שלי, לא חשבתי שאני יכולה לעמוד בלחצים האלה, לא האמנתי שאגיע לשלבים האלה".

את בכלל מבינה מה עברת שם?

"להגיד שאני מבינה מה עברתי? אני אשקר שקר גס. יש עוד הרבה מה להבין, אבל לפחות אני מאוד מרוצה מהתוצאה".

קשה שלא לשאול על יובל דיין בהקשר הזה. את היית שם וראית את זה.

"אני מהמקום הזה שיובל החליטה לפרוש בו, לא ראיתי אחורה – רק קדימה. היה לי קשה לעשות צעד כמו שלה, לפרוש ככה. אני כן מעריכה אותה על הכנות שלה – היא בחורה מאוד בוגרת וקשובה. לא הייתי עושה את זה, כי באותה תקופה לא יכולתי לדמיין סטופ כזה.

דיברת איתה מאז המקרה?

"לא יצא לי".

היא גם לא מופיעה אתכם בסיבוב ההופעות.

"זה פוליטיקה של מאחורי הקלעים, אז אני לא נכנסת לזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבינה, אבל לא מקבלת. יובל דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך, שמואלי ממשיכה לשייט לה. ב-2 ביוני היא תופיע ברעננה עם שאר חברי "The Voice" ולאחר מכן תמשיך איתם לסיבוב הופעות ברחבי הארץ. בזמן שבנות גילה מבלות ב"למטייל" ותוהות על מסלולים שבין מומביי לרישיקש, שמואלי מסתפקת בקו שבין נהריה לדימונה. "אני נהנית מזה", היא אומרת "זה מה שרציתי".

את לא חושבת לפעמים להיות כמו ילדה רגילה בגילך? לתכנן את הטיול שאחרי צבא במקום לחשוב איפה יש צלמים שיראו איך את אוכלת?

"אני לא מתחשבנת יותר מדי, אז זה לא כזה משנה לי איך אני נראית, למשל. כלומר, יש לי את הסטייל שלי, אבל לא אכפת לי איך אני אתפס. אני ממשיכה את החיים על אותה מסילה והרכבת נוסעת באותה מהירות. הרי מהמקום שאני נמצאת בו אפשר להתבלבל כל כך, אז מה הודו עכשיו? עדיף דימונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully