וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: הממשלה מגיבה להתמוטטות הילד בריאליטי

25.5.2012 / 12:53

בעקבות המקרה של ילד בן 9 שמירר בבכי ב-"Britain's Got Talent", שרים בממשלה הבריטית הציעו רפורמה בנושא שיתוף ילדים בתוכניות ריאליטי. בקרוב בישראל?

התקשורת הבריטית מדווחת היום (שישי) כי טים לוטון, השר לענייני ילדים בממשלת בריטניה הציג רפורמה מקיפה בכל הקשור להשתתפות ילדים בתוכניות המציגות "מצבים מלאכותיים", ובעיקר בכל הקשור לתוכניות ריאליטי. על פי הרפורמה, מפיקי תוכניות ריאליטי יצטרכו להשיג רשיון כלפי כל ילד אותו הם מעוניינים להציג בתוכנית.

"החוקים בנושא כיום הם אנכרוניסטיים, מסובכים ולא רלוונטיים", אמר לוטון, שציין כי החוקים לא שונו מאז שנת 1967, שנים רבות לפני עליית קרנו של הריאליטי. לדבריו, הרפורמה תחייב גם את ההורים לקבל אחריות על השתתפות ילדיהם בריאליטי, כמו גם את המפיקים עצמם.

ההתערבות הממשלתית הזו מגיעה לאחר מקרה שהסעיר את בריטניה וגם מדינות מחוצה לה: אז, עשרות מיליונים צפו בילד מלאקי פול בן ה-9 מתמוטט על במת "Britain's Got Talent" אותה מוביל סיימון קאוול לאחר שלא הצליח לשיר.

גם בישראל הולכת וגוברת הדאגה מהשתתפות ילדים בתוכניות ריאליטי. יו"ר המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, אמר לוואלה! תרבות כי מדובר במהלך פסול מעיקרו, בהתייחסו לתוכנית "בית ספר למוסיקה" של קשת. ד"ר קדמן חזר על הדברים במכתב רשמי שפרסם בעקבות התוכנית "מאסטר שף ילדים", גם היא של קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully