וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל איומי קיצונים מוסלמים: ליידי גאגא ביטלה הופעה באינדונזיה

27.5.2012 / 12:24

הלחץ עשה את שלו ולמרות הצהרותיה, גאגא ביטלה את המופע שכן מארגניו לא יכלו להבטיח את בטחונה או בטחון הקהל. בכיר מוסלמי: "העם מוגן עכשיו מפני החטא"

הקיצונים נצחו: הופעתה של ליידי גאגא בג'קרטה, בירת אינדונזיה, בוטלה לאחר איומים של גורמים מוסלמים לפוצץ את האירוע ואף לפגוע בגאגא עצמה. לדברי מפיק האירוע, ההחלטה על הביטול הסופי היתה של גאגא ואנשיה, אולם קדמה לכך הודעת משטרת ג'קרטה כי תתקשה להבטיח את שלומה של גאגא ושל באי המופע.

"לאורך שנים קישרנו בין אנשי גאגא לממשלת אינדונזיה", הסבירו בהפקת המופע. "הממשלה נתנה את ברכתה, אבל זה לא רק סביב האישור. הביטול נובע מדאגה אמיתית לביטחון". מעריצי גאגא ביקשו מהפקת המופע לשקול את העברתו מחוץ לעיר הבירה, אולם נענו בשלילה: "זה מופע ענק, אי אפשר להעביר אותו".

גאגא עצמה טרם הגיבה לביטול, אך לפניו נשמעה נחושה להופיע בג'קרטה: "אם אצטרך אופיע לבדי", כתבה בטוויטר שלה, אך זה כבר לא יקרה. גורמים מוסלמים במדינה ברכו על הביטול וקראו לו "חדשות טובות": "העם מוגן מפני החטא", אמר ל-AFP חיים סביב, יו"ר ארגון מוסלמי בכיר באינדונזיה. "העם מוגן מפני החטא של הורסת הערכים והמוסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully